اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
۱۳ اثر برای حضور در یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان قیصر امین‌پور پذیرفته شد.
دبیر یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب با اعلام این خبر گفت: بیش از ۶۴۰ اثر از ۱۰۵ شاعر به دبیرخانه یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب ارسال شد که پس از بررسی آثار توسط هیات انتخاب آثار و داوران این همایش ۱۳ اثر در بخش‌های دفاع مقدس، آیینی و عاشورایی و قیصر پذیرفته شد. 

حمید بهداروندی استقبال ازاین همایش را خوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه امسال با استقبال خوبی برای شرکت در همایش مواجه بودیم که با توجه به ملی شدن این رویداد از استان‌های مختلف کشور آثار به دبیرخانه ارسال شد که این آثار یک‌شنبه ۲۲ مهر ۹۷ توسط علی بهرامی، دکتر حسینعلی موسی‌زاده، سجاد خسروی که وظیفه انتخاب آثار شرکت کننده در این همایش را به عهده داشتند و این داوران همگی ازشاعران و فرهیختگان شعر استان خوزستان می باشند داوری شد. 

او خاطرنشان کرد: فراخوان یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد دکترقیصر امین‌پور در خرداد ۱۳۹۷ منتشر شد و بیش از۶۴۰ اثر از ۱۰۵ شاعر از استان‌های مختلف به دبیرخانه این همایش ارسال شد. 

بهداروندی گفت: همایش شعر در کوچه آفتاب همه ساله از سال ۱۳۸۶ تاکنون به مناسبت سالگرد این هنرمند نام آشنای انقلاب در شهرستان گتوند برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار