اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز:
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: بازار طلافروشان اهواز در رکود قرار دارد و با توجه به نوسانات قیمت سکه و طلا و بالا بودن قیمت‌ها مردم رغبتی به خرید طلا ندارند.
عبدالرحمان ذهبی در خصوص وضعیت خرید و فروش طلا در بازار اهواز اظهار کرد: با توجه به این‌که قیمت سکه و طلا در بازار بالا است و قیمت دلار نیز به شدت نوسان دارد، تمایلی برای خرید طلا وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود بازار طلافروشان اهواز در رکود قرار دارد و به دلیل بالا بودن قیمت‌ها مردم رغبتی به خرید طلا ندارند.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: به دلیل این‌که تفاوت بسیاری میان قیمت خرید و فروش طلا وجود دارد، مردم در شرایط کنونی طلا خریداری نمی‌کنند. اگر شخصی طلا دست اول بخرد، باید اجرت و همچنین مالیات آن را پرداخت کند و زمانی که مردم قصد فروش طلا را داشته باشند همه این مبالغ از مبلغ کلی کم می‌شود و این موضوع باعث ضرر شخص فروشنده می‌شود.

ذهبی ادامه داد: به دلیل این‌که مردم می‌دانند که با خرید طلای دست اول متضرر خواهند شد، در حال حاضر طلای جدید نمی‌خرند، مگر آنکه برای مراسم‌های عروسی و مناسبتی نسبت به خرید طلا اقدام کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار