اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
رئیس کمیته مشارکت های مردمی ، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان،
آبادان - شوشان ؛ رئیس کمیته مشارکت ها، اسکان و پشتیبانی ستاد اربعین خوزستان ، گفت: با آغاز بارش باران از بامداد امروز، تمامی زائران در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه در مواکب اسکان داده شدند.
شوشان آبادان ؛ به گزارش خبرنگار شوشان مستقر در مرز شلمچه ؛ مکی یازع امروز دوشنبه (30 مهرماه) ، اظهار کرد : پس از بارش باران که اوایل صبح امروز بوقوع پیوست تمامی زائران اربعین حسینی که در مسیر منتهی به مرز شلمچه حضور داشتند در مواکب این مرز مستقر شدند ، خدمات رسانی به آنان ارائه  و زائران به نحو مناسب و مطلوب تا پایان باران در مواکب زمان خود را سپری کردند.

وی افزود : ظرفیت اسکان موجود برای 100 هزار نفر زائر در شبانه روز در نظر گرفته شده است. همچنین اکنون پس از  اتمام بارندگی زائران پس از صرف صبحانه مجدد راهی کربلای معلی شدند.

یازع با بیان اینکه برای اسکان و خدمات رسانی به زائران مشکلی وجود ندارد ، خاطرنشان کرد : برای اسکان ، خدمات رسانی و کمک به زائران هیچگونه مشکل یا کمبودی در مرز شلمچه وجود ندارد. خوشبختانه تمامی مواکب و ظرفیت های موجود پاسخگوی نیاز زائران در این مرز است.

رئیس کمیته مشارکت ها ی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان از عدم خسارت به مواکب مستقر در پی بارش باران صبح امروز در شلمچه خبر داد و تصریح کرد : خوشبختانه پس از باران  خسارت وارده به مواکب زیاد نبود و تنها برخی از مواکب که بصورت محکم برپا نشده بودند دچار مشکل شدند که با کمک و همکاری همه دستگاه ها آنها نیز مجدد برپا شدند.



انتهای پیام/.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار