اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
صلاح خاشقجی با اصرار و در خواست "مایک پمپئو" وزیر خارجه آمریکا به مقامات سعودی، عربستان سعودی را ترک و وارد واشنگتن شده است.
به نقل از سی‌ان‌ان"صلاح خاشقجی" فرزند ارشد "جمال خاشقجی" روزنامه‌نگار مقتول سعودی دیروز – پنج‌شنبه- به همراه خانواده خود وارد واشنگتن شده است.
یک منبع نزدیک به خانواده خاشقجی با اعلام این خبر از ورود این شهروند دوتابعیتی سعودی- آمریکایی به پایتخت آمریکا خبر داده است.

طبق اعلام دو منبع نزدیک به خانواده خاشقجی که نخواستند نامشان افشا شود، صلاح به همراه خانواده‌اش با ورود به واشنگتن، به مادر و سه خواهر و برادر خود که در آمریکا اقامت داشتند، پیوسته است.

سفر فرزند ارشد خاشقجی به آمریکا در حالی صورت گرفته که چند ماه پیش مقامات دولت سعودی او را ممنوع‌الخروج کرده بودند.

یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد "مایک پمپئو" وزیر امور خارجه آمریکا از مقامات سعودی خواسته بود اجازه خروج فرزند خاشقجی از عربستان سعودی و ورود او به آمریکا را بدهند.

سه‌شنبه هفته جاری ملک سلمان پادشاه سعودی و محمد بن سلمان ولیعهد او با فرزندان خاشقجی از جمله صلاح دیدار کرده و از او دلجویی کردند. نحوه این دیدار حرف و حدیث‌های زیادی برانگیخت و بسیاری از رسانه‌ها بردن فرزندان خاشقجی به دیدار با متهم  به قتل پدرشان – محمد بن سلمان" را شرم‌آور دانستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار