اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
فرمانده پلیس راهور خوزستان گفت: تردد در مسیرهای مختلف به سمت مرزها در جریان است و جاده­ها و معابر ورودی به سمت مرزهای شلمچه و چذابه بازاست.
منصور جمشیدی با اشاره به بارندگی­های شب گذشته در نقاط مختلف استان، اظهار کرد: تردد در مسیرهای مختلف به سمت مرزها در جریان است و جاده­ها و معابر ورودی به سمت مرزهای شلمچه و چذابه بازاست. تمام امکانات و سیستم­ها درحال جابجایی مردم و خدمت­رسانی به زائرین هستند.

وی افزود: مقداری آب­گرفتگی در سطح معابر شهری وجود دارد که مشکل خاصی نیست و رفع می­شود.

جمشیدی با بیان اینکه معابر ورودی به مرزها برای ورود زائران است، تصریح کرد: تنها خودروهای اداری و خودروهایی که برای خدمات‌دهی به مواکب تعریف شده هستند، کارت تردد برای آنها صادر شده است و اجازه تردد دارند. از استان­های دیگر و کشورهای مختلف برای سفر اربعین به سمت مرزهای شلمچه و چذابه می­آیند و برای این افراد کارت تردد صادر شده است. افرادی که کارت تردد ندارند به سمت پارکینگ­های محل نگهداری خودروها حرکت کنند و از ورود افرادی که دارای کارت تردد ندارند، جلوگیری می­شود.

وی افزود: مردم عادی به سمت مرزها حرکت نکنند تا حجم ترافیک ورودی به سمت پارکینگ­ها کمتر شود و بتوانیم خدمات­دهی بهتری به زائران داشته باشیم. مردم شهرهای اطراف از جمله آبادان، خرمشهر، مینوشهر و اهواز که جهت بازدید موکب­ها به مرز مراجعه می­کنند، در این ایام به هیچ­وجه به سمت مرزها حرکت نداشه باشند که از تردد آنها جلوگیری می­شود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار