اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

شوشان – کریم طالقانی :

در میان اخبار مرتبط به خاشقچی روزنامه نگار سعودی که در سرکنسول گری عربستان در ترکیه به شکل فجیعی کشته شد و نیز اخبار مرتبط راهپیمایی عظیم حسینی ، تلاش اصلاح طلبان مجلس بر دور زدن قانون به نفع شهردار تهران  و دیگر اخبار مهم جهان و کشور باعث گردید تا لیست 30 نفره استانداران پیشنهادی به رئیس جمهور کمتر مورد توجه و کنکاش کنشگران و روزنامه نگاران قرار گیرد اعتراف جهانگیری مبنی بر نداشتن اختیار تعویض منشی خود آب پاکی بر اصلاح طلبان ریخت و عملا نقش اعتدال گرایان کابینه چون نوبخت و واعظی را پر رنگ تر نشان داد تا به توصیه رئیس جمهور مبنی بر استفاده از جوانان و زنان مهره های شطرنج وزارت کشور را بچینند. خبرها حکایت از سه نامزد کرسی استانداری از بین خوزستانی ها را دارد که یک نفر از آنها بدلیل تصدی پست معاونت استانداری ظاهرا منتفی اما حضور آقایان دکتر سید شریف حسینی مشاور وزیرنفت و دکتر هوشمند صفایی از مدیران ارشد وزارت کار در لیست 30نفره قطعي ست.

با این اوصاف از مجمع محترم نمايندگان و نیز رجال سیاسی خوزستانی تاثیرگذار در مرکز و آیات خبرگان رهبری انتظار بحقی وجود دارد تا در لابی های خود با رجال دولت حمایت همه جانبه از نامزدهای خوزستانی داشته باشند تا به عنوان سفیران استان در سپهر سیاسی کشور و استان های دیگر بجای استانداران بازنشسته انجام وظیفه کنند .

از آن بزرگواران نیز انتظار می رود عملکرد خوبی از خود نشان دهند. بدیهی است تجربه عملکرد افرادی چون دکتر جادری که علیرغم عملکرد خوب در هرمزگان بدلیل عدم استفاده و یا کادر پروری خوزستانی ها مورد نقد شدید از سوی نخبگان قرار گرفته بتوانند از پتانسیل های دانش آموختگان متخصصان و رجال سیاسی خوزستان بهره فکری و کاری ببرند نیز همکاران رسانه ای و مطبوعاتی خوش فکر و تلاش گر و تاثیرگذار خوزستانی به این امر مهم بپردازند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار