اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان تعطیلی ادارات و مدارس استان خوزستان در روز چهارشنبه هفته جاری را یک شایعه دانست و گفت: روز چهارشنبه در خوزستان تعطیل نیست.
برخی کانالهای تلگرامی و نیز فضای مجازی خوزستان خبری را به نقل از استاندار خوزستان مبنی بر تعطیلی روز چهارشنبه ادارات خوزستان منتشر کردند.
سعید رضوانی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی کانالهای تلگرامی برای جذب مخاطب به انتشار یک خبر جعلی روی آوردند که این خبر کاملا کذب و عاری از حقیقت است.
وی گفت:چهارشنبه هفته جاری هم یک روز عادی است و دلیلی برای تعطیلی آن وجود ندارد و اصطلاح بین التعطیلی یک اصطلاح غلط و غیر قانونی است که برخی آن را برای منافع شخصی مطرح می کنند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان با دعوت از رسانه های استان به انتشار اخبار موثق و درست از مجاری قانونی گفت: کسانی که دست به جعل خبر و انتشار اخبار دروغین می کنند اخلاق حرفه ای را زیر پا گذاشته و افکار عمومی را نسبت به رسانه های استان بدبین می کنند.
رضوانی گفت: موضوع انتشار این خبر جعلی را از مجاری قانونی از جمله پلیس فتا دنبال خواهیم کرد و با انتشار دهندگان این خبر که به نوعی باعث تشویش افکار عمومی شده اند برخورد قانونی خواهد شد.
ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار