شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
رئیس اورژانس کشور خبر داد:
رئیس سازمان اورژانس کشور از مراجعه 130 هزار نفر به مراکز درمانی مستقر در مرزهای غربی کشور در ایام اربعین خبر داد.
پیرحسین کولیوند امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه، از  نحوه خدمات‌رسانی دانشکده علوم پزشکی و اورژانس مستقر در این مرز بازدید کرد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  امکانات ما نسبت به سال گذشته هم افزایش یافته و خدمات با کیفیت‌تری به زائرین ارائه می‌شود. 

وی با اشاره به استقرار یک کلینیک دندانپزشکی سیار برای خدمات‌رسانی  شایسته‌ و مطلوب به زاران در مرز شلمچه، ادامه داد: همچنین کلینک‌های مختلف تخصصی اعم از زنان و مامایی در حال خدمات‌رسانی در این مرز هستند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خدمات صورت گرفته در بحث بهداشت محیط و مراقبت‌های بیماری های واگیردار، تصریح کرد: بیمارستان‌های سیاری که رد سه مرز غربی کشور تعبیه شده، مجهز به آزمایشگاه، اتاق عمل، رادیولوژی و سیستم HIS است و خدمات با کیفیتی را به زائران ارئه می دهد.

کولیوند به نقش فوریت‌های پزشکی اشاره کرد و گفت: اورژانس با حضور شبانه‌روزی در قالب اتوبوس آموبولانس‌ها و بالگردهای امدادی خدمات ارزنده ای را در ایام اربعین ارائه داده است.

وی با بیان این موضوع که هر مرز دارای یک بیمارستان و درمانگاه‌های تخصصی سیار است، یادآور شد:  اضافه بر این خدمات، ظرفیت تمام بیمارستان‌های ثابت خود را ظرفیت دادیم و تا کنون در سه مرز بالغ بر 130 هزار نفر به مراکز درمانی مستقر در مرز مراجعه کرده‌اند  و در حال حاضر سه هزار نفر نیز بستری هستند.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: 120 نفر نیز از داخل خاک عرق به مراکز درمانی مستقر در مرز اعزام شده اند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار