اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
تیم فوتبال فولادخوزستان درپایان هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با کسب 10 امتیاز درمکان دهم جدول رده بندی قرار دارد.
شوشان- محمد ملازاده:

پس از آنکه تیم فولادخوزستان فصل گذشته را با کسب مقام هفتم به پایان رساند انتظار می رفت،مسئولان باشگاه با مهیا کردن شرایط هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور آماده تر از فصل هفدهم آغاز کنند اما درفاصله چند روز به آغاز مسابقات،حبیب رضایی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولادخوزستان انتخاب شد تا اهداف این باشگاه با مدیریت جدید تغییر پیدا کند.
مدیرعامل جدید باشگاه درابتدای کار خود نتوانست حاشیه های کنار تیم را جمع کند و همانند فصل گذشته تعداد کمی از تماشاگران تیم فوتبال فولادخوزستان،بیشترین مشکلات را برای این تیم در ورزشگاه غدیر اهواز به وجود آوردند.
تداوم حاشیه ها باعث شد سیروس پور موسوی و بازیکنان فولاد در بازیهای خانگی تمرکز لازم را نداشته باشند و سرخ پوشان نتوانند امتیازات کامل را بدست آورند.
مدیریت باشگاه فولادخوزستان بجای ارائه راه حل برای کنترل سکوی تماشاگران این تیم در تصیمی شتابزده سیروس پورموسوی را از سرمربیگری تیم فولادخوزستان کنار گذاشت.
مربی که تا پایان هفته ششم به همراه فولاد درمقایسه با دیگر تیمهای لیگ برتری نتایج بدی کسب نکرده بود.
پس از کنار گذاشتن پورموسوی با تصمیم مدیریت باشگاه فولادخوزستان، ایلی استن مربی اهل رومانی به عنوان مرد شماره یک نیمکت سرخ پوشان معرفی شد.
استن درحالی مسئولیت سرمربیگری را برعهده گرفت که پیش از این به عنوان مربی تمرین دهنده به کادر فنی فولاد خوزستان اضافه شد.
با تغییر سرمربی نیز شرایط فولادخوزستان تغییر پیدا نکرد و این تیم همچنان به نتایج ضعیف خود ادامه می دهد.
بازیهای فولادخوزستان درمقابل حریفان نشان می دهد که قرمزپوشان دیار کارون به نظر فنی نسبت به گذشته افت بیشتری کردند و حتی تعطیلات چند باره لیگ برتر فوتبال نتوانسته به تغییرات فنی و بهتر شدن این تیم کمک کند.
سرخ پوشان به لحاظ فنی به بن بست خوردند و شکسته شدن این شرایط به یک مربی جدید نیاز دارند.مربی که به لحاظ فنی با تجربه باشد و بتواند فولادخوزستان را از این شرایط خارج کند.
بازگشت مربیان سابق که امتحان خود در فولادخوزستان پس دادند،کمکی به این تیم نخواهد کرد بلکه می تواند شرایط را بحرانی تر کند.
فولاد درکنار تصمیم گیری برای کادرفنی به جابجایی درمیان بازیکنانش نیز نیاز دارد.
حضور یک سنگربان مطمئن می تواند مشکلات این تیم را در درون دروازه را کمتر کند.بجز لوسیانو پریرا سایر نفرات خارجی فولاد به این تیم کمک خاصی نکردند و در مورد آنها نیز تجدید نظر صورت بگیرد.حضور وجدایی سروش رفیعی از فولادخوزستان بزرگترین علامت سوالی است که مدیریت باشگاه فولادخوزستان باید به آن پاسخ بدهند.
علت جذب این بازیکن مصدوم چه بوده است؟چرا با رفیعی که باید با توجه به قرارداد گذشته وشکایت از این بازیکن برای فولادخوزستان رایگان بازی می کرد،قرارداد سنگین بسته شده است.آیا باشگاه فولادخوزستان به علت فسخ یک طرفه قرارداد و ضعف مدیریت باشگاه فولادخوزستان غرامت بدهد؟
مدیران ارشد باشگاه فولادخوزستان اگر می خواهند در ادامه کار شرایط بهتری داشته باشند،وقت را پیش از این تلف نکنند و با تجدید نظر در افکار خود و هدفگذاری جدید شرایط را برای موفقیت خود فراهم کنند.
اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کنند و تصمیم جدیدی گرفته نشود فولادخوزستان درپایان لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور یکی از تیمهای سقوط کننده خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار