شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
از کار‌شناسان حقوقی می‌خواهیم که از حق ما در شورای شهر چهارم دفاع کنند تا بتوانیم حقوقی را که چند سال است از شورا ضایع شده است برگردانیم.
شوشان: عضو شورای شهر اهواز مخالفت خود را با اضافه کردن کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها اعلام کرد و گفت: با وجود کمیسیون برنامه و بودجه نیازی به اضافه کردن این کمیسیون نیست.

جانعلی خورشیدی در چهارمین جلسه شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر چهارم آمده است تا از حقوق مسلم مردم دفاع کند و برای این کار باید به شورای عالی استان‌ها راه یابیم.

وی با بیان اینکه در بعضی از سازمان‌های مرتبط با شهرداری حقوق شورای شهر ضایع شده است تصریح کرد: از کار‌شناسان حقوقی می‌خواهیم که از حق ما در شورای شهر چهارم دفاع کنند تا بتوانیم حقوقی را که چند سال است از شورا ضایع شده است برگردانیم.

عضو شورای شهر اهواز خاطر نشان کرد: همه ما در کوچه و برزن شهر اهواز می‌گردیم و ملاحظه می‌کنیم که شهروندان از مشکلات فاضلاب گله‌مند هستند.

وی افزود: در چند روز گذشته نامه‌ای در این خصوص به هیئت رئیسه شورا تقدیم کردیم تا از اداره آب و فاضلاب برای پاسخگویی به سوالات دعوت کند.

خورشیدی خطاب به هیئت رئیسه شورا گفت: اگر این امکان وجود دارد از ریاست دادگستری و ثبت اسناد و املاک استان در رابطه با رسیدگی به زمین‌های اطراف اهواز که فاقد سند هستند دعوت شود.

وی پیشنهاد تشکیل کمیسیون تلفیق را به شورا داد و توضیحات خود را در رابطه با این کمیسیون این‌گونه بیان کرد: مشکلاتی وجود دارد که با چند کمیسیون در ارتباط هستند بهتر است با تشکیل کمیسیون تلفیق این مسائل مطرح و بعد از بررسی به کمیسیون‌های مرتبط و تخصصی ارجاع داده شوند.

عضو شورای شهر اهواز مخالفت خود را با اضافه کردن کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها اعلام کرد و گفت: کلمات بار حقوقی را اضافه می‌کنند و با وجود کمیسیون برنامه و بودجه نیازی به اضافه کردن این کمیسیون نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار