اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶

شوشان : زاهد مرادی سرمربی سختکوش و جوان تیم فوتسال پارسا باغملک ازعدم وجود امکانات ورزشی در این شهرستان گلایه کرد و خواستار تخصیص اعتبارات لازم به اداره ورزش و امور جوانان شهرستان باغملک جهت سامان دهی به تیم های ورزشی محروم استان شد.

سرمربی تیم فوتسال پارسا باغملک در این باره به شوشان گفت: از سال 89 این تیم در رده های سنی امید و جوانان در لیگ های فوتسال استان و کشور حضوری قدرتمندی داشته است. به طوری که تاکنون به مقاماتی همچون مقام اول و قهرمان مسابقات لیگ استان خوزستان، مقام اول جام رمضان سال 1390 ، مقام اول جام رمضان سال 1391، مقام اول جام رمضان سال 1392 ، مقام دوم مسابقات ارشاد استان خوزستان، مقام اول مسابقات هلال احمر شهرستان باغملک، مقام اول جم مسابقات برتر فوتسال ، مقام اول مسابقات استانی در سوسنگرد. چند مقام قهرمانی دیگر در جام های محلاتی و اطراف اشاره کرد.

سرمربی تیم فوتسال پارسا باغملک در ادامه از نداشتن سالن ورزشی جهت تمرین تیم، عدم بودجه مالی برای شرکت تیم در مسابقات استانی ، عدم حمایت مالی از سوی هیچ ارگان و نهاد دولتی و غیر دولتی خبر داد و گفت: وجود این مشکلات باعث شده است که برای سرپانگه داشتن تیم مجبور به فروش خانه مسکونی خود در باغملک شوم.

وی تعداد اعضای تیم فوتسال پارسا باغملک را 35 نفر عنوان کرد و گفت: در شهر محروم و بی بضاعت باغملک تیم داری بسیار سخت شده است. مرادی از مسئولان ورزشی استان خواست با توجه به نبود فضا و تاسیسات ورزشی و فرهنگی برای گذراندن اوقاتی سالم برای نوجوانان و جوانان ضمت توقیت اداره ورزش و امورجوانان شهرستان باغملک به تیم های ورزشی این شهرستان رسیدگی عاجل کنند.

مرادی گفت: اگر بخواهیم اعتیاد و دیگر ناهنجاری های اجتماعی در باغملک را ریشه کن کنیم باید امکانات ورزشی در این شهر را توسعه دهیم. چرا امکانات ورزشی در این مناطق ضعیف است و اکثر بخشها و روستاهای بزرگ حتی یک میدان برای انجام فعالیت های ورزشی ندارند.

سرمربی تیم فوتسال پارسا باغملک گفت: جوانان منطقه به دلیل نبود امکانات از انجام فعالیت های ورزشی روزانه یا به صورت حرفه ای محروم هستند این امر باعث شده تا سطح اعتیاد در میان جوانان ایذه و باغملک افزایش یابد. جوانان سرمایه های کشورهستند لذامسئولان باید از انحراف آنها جلوگیری کنند و زمینه گسترش انحرافات اخلاقی را فراهم نکنند. اعتبارات ورزشی شهرستان باغملک بسیار کم و ناچیز است و پاسخگوی نیازهای بخش ورزش نیست. مرادی از زحمات بهزادی رییس ورزش و جوانان شهرستان باغملک تقدیر و تشکر کرد و خواستار حمایت و توجه ویژه مدیران ورزش استان از وی شد.

سرمربی تیم فوتسال پارسا باغملک در پایان همچنین آمادگی خود را برای راه اندازی مدرسه فوتسال پارسا در این شهرستان در صورت ارائه امکانات و سالن تمرین اعلام کرد. گفتنی است بازیکنان تیم فوتسال پارسا باغملک بدین شرح است: علی مکارمی ، مسن عادلی زاده ، علی امیری ، علیرضا محمدی نیا، امین رضایی ، امیر ممبینی ، حامد صابر ، یونس طاهری ، سامان اسدی ، مهدی تامرادی ، احمدرضا فاطمی .

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
comment
0
0
comment با سلام
comment
رسول بازیکن لیگ کشوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
comment
0
0
comment با سلام
این مشکل سالهاست که گریبانگیر شهرستان باغملک میباشد و هیچ مسئولی به داد ورزشکاران باغملک نمیرسد فوتبال در این شهرستان پنج سال یک بار فعالیت میکنه اخه چرا
یا تمام کشتی گیرانی که در این شهرستان وجود دارن و همه دارای چندین مقام کشوری و استانی هستن به دلیل عدم وجود تشک کشتی همه به بیماری قارچ مبتلا شدن از سال 1375 تا کنون تشک کشتی تعویض نشده و این سبب باعث میشود تا ورزشکاران از فعالیت ورزشی کنارگیری کنن...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار