اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با اشاره به تدوین برنامه‌های ‌هفته کتاب در سه سطح‌ گفت: با مدیریت مجموعه کتابداران ۷۸۶ برنامه کتاب محور شامل مسابقات کتابخوانی، در حوزه کودک برنامه های متنوعی تدوین شده است.
منصور کوهی رستمی با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه انجمن‌ کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان  اظهار داشت: امسال بیست و ششمین دوره هفته کتاب با شعار «حال خوش خواندن» در سطح کشور نامگذاری شد.

کوهی رستمی با اشاره به این که به مناسبت بیست و ششمین دوره هفته کتاب در سه سطح برنامه‌هایی تدوین شده است، ادامه داد: با مدیریت مجموعه کتابداران 786 برنامه کتاب محور شامل مسابقات کتابخوانی، در حوزه کودک برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی و بازدیدهای مختلفی تدوین شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با بیان این‌که برپایی 13 نمایشگاه کتاب برنامه‌ریزی شده که مهم‌ترین آن در کتابخانه برگزار می‌شود، افزود: زنگ کتاب و کتابخوانی در 24 آبان ماه در مدارس خوزستان نواخته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سمینار مطالعه، حافظه و یادگیری برای عمومی مردم، بیان کرد: در این مناسبت کتابخانه‌هایی با مشارکت استانداری خوزستان افتتاح می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان با اشاره به برگزاری برنامه شبانه کتاب و کودک، ادامه داد: این برنامه استانی در پارک سعدی و محدوده گلستان اهواز، شامگاه 23 آبان ماه با مشارکت شهرداری اهواز و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان برگزار می‌شود.

کوهی رستمی عنوان کرد: برخی از کتابخانه‌های استان خوزستان از لحاظ ساختمانی صد در صد تکمیل شده اما از لحاظ زیرساخت‌هایی آب، برق و دسترسی مشکل دارند.

وی خاطرنشان کرد: دو پروژه کتابخانه منبع آب در 750 متر زیربنا با زیرساخت‌های استاندارد و دیگری کتابخانه ملاشیه در مساحت 750 متری در آینده نزدیک افتتاح می‌شوند و یک کتابخانه دیگر نیز با تیپ روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خوزستان ادامه داد: 7 پروژه دیگر کتابخانه در حال ساخت است که برنامه داریم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

 در تقویم جمهوری اسلامی ایران بیست و چهارم آبان ماه به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده و در این مناسبت‌ برنامه‌های مختلفی با تنوع اجرایی تدوین و تحقق پیدا می‌کند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار