اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
شوشان- محمد ملازاده

یکی از مهمترین علتهای موفقیت هر مجموعه حضور یک مدیر توانمند و کاربلد در راس آن مجموعه است،مدیری که با استفاده از تجربیات خود بتواند در زمانهای حیاتی مشکلات را برطرف کند.یکی از مهمترین مشکلات ورزش امروز استان حضور مدیران غیر ورزشی و کم تجربه است.

باشگاه ملی حفاری اهواز یکی از تاثیرگذارترین باشگاههای خوزستان و کشور است که چندسالی است که به علت ضعف مدیریت با مشکلات فراوانی روبرو شده است.این باشگاه زمانی بیش از15 رشته ورزشی را تحت پوشش خود داشت اما متاسفانه تیمهای ورزشی آن یکی از پس دیگری منحل می شوند.

درحالی که هفته گذاشته هفته نخست لیگ برتر تیراندازی باشگاههای کشور درتهران برگزار شد،تیم ملی حفاری اهواز دراین رقابتها حضور پیدا نکرد و به نظر می رسد مسئولان باشگاه ملی حفاری تصمیم به انحلال تیم تیراندازی خود گرفتند.درسایر استانهای کشور تمامی مسئولان آن خود تلاش می کنند، تیمی در مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور داشته باشند،اما درخوزستان مدیران خیلی راحت با انحلال تیمهای خود کنار می آیند.

اشتباه مدیران باشگاه ملی حفاری اهواز تنها به موضوع تیم تیراندازی نیست بلکه آنها در اقدامی شتاب زده سرمربی تیم فوتسال خود را برکنار کردند.

علاسوند در حالی جای خود را به داوود نژاد در تیم فوتسال ملی حفاری داد که این تیم درمکان هفتم جدول رده بندی قرارداشت.نباید از علاسوند با حضور بازیکنان جوان و کم تجربه انتظار معجزه داشت.جوانگرایی هزینه دارد و مسئولان ملی حفاری اهواز باید تحمل پرداختن هزینه جوانگرایی را داشته باشند.

مدیران ارشد باشگاه ملی حفاری اهواز اگر بدنبال موفقیت درلیگ برتر فوتسال بودند باید نفرات موردنیاز علاسوند را جذب می کردند تا این مربی ابزارهای لازم را برای کسب موفقیت داشته باشد.

میدان دادن به جوانان کار خوبی است اما جوانگرایی به تنهایی باعث کسب پیروزی نمی شود،بلکه درکنار نفرات جوان،حضور بازیکنان باتجربه و تاثیرگذار نیز ضروری است.متاسفانه مدیران باشگاه ملی حفاری از تنها رشته ورزشی وزنه برداری به خوبی حمایت می کنند.

آنها با جذب بهترین نفرات ایران بدنبال کسب موفقیت و قرارگرفتن بر روی سکوهای برتر هستند.اما درکنار نتیجه گیری مدیران باشگاه ملی حفاری اهواز تاکنون چه برنامه های برای ساخت امکانات ورزشی و به خدمت گرفتن نفرات خوزستانی انجام دادند؟

چرا با گذشت سالها حضور باشگاه ملی حفاری در عرصه ورزش،ما شاهد ساخت یک سالن اختصاصی از سوی این باشگاه نبودیم؟ چرا بازیهای خانگی تیمهای فوتسال آقایان و بانوان ملی حفاری اهواز درسالنهای دیگر باشگاههای ورزشی خوزستان برگزار می شود؟

پس از قهرمانی تیم ملی حفاری اهواز درلیگ برتر فوتسال بانوان در2 فصل قبل،قرار بود یک سالن اختصاصی فوتسال بانوان توسط شرکت ملی حفاری اهواز با پیشنهاد مدیرعامل وقت باشگاه حفاری اهواز ساخته شود،برای ساخت این سالن آیا تاکنون اقدامی صورت گرفته است؟

به چه علت مسابقات لیگ برتر وزنه بردار باشگاههای کشور به میزبانی ملی حفاری اهواز درسالن هئیت وزنه برداری استان خوزستان برگزار می شود؟

یکی از مهمترین مشکلات مدیریت استان به خصوص بخش ورزش،کنار گذاشتن مدیران با تجربه گذاشته است.علیرضا مراد حاجتی یکی از مدیران است که مدتی است از ورزش فاصله گرفته است.مدیری که تجربیات بسیار خوبی در ورزش بدست آورد و با مدیران ورزش ارشد کشور نیز ارتباطات بسیار خوبی داشت.

ارتباطاتی که از آنها بخوبی برای رشد ورزش استان استفاده می کرد.اما با بی انگیزه کردن و ایجاد برخی از مشکلا، باعث شد حاجتی خیلی راحت از ورزش فاصله بگیرد و مدیران کم تجربه جانشین وی شوند.

البته مدیرعامل سابق باشگاه ملی حفاری اهواز نیز درمدت حضورش در این باشگاه اشتباهاتی داشت که می توانست آنها را جبران کند و همچنان به ورزش استان خدمت کند.

به هرحال امیدواریم مسئولان ارشد و تصمیم گیر استان شرایط را برای حضور مدیران شایسته در عرصه ورزش فراهم کنند تا حضور مدیران کم تجربه بیش از این به پیکره ورزش ضربه وارد نکنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار