اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
امام جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه پارلمان آمریکا به دست دموکرات ها افتاده است، اظهار کرد: مشکلاتی در درون کشور آمریکا وجود دارد و نشانه های افول قدرت آمریکا مشهود است.
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه امروز 18 آبان ماه در اهواز اظهار کرد: هجرت پیامبر (ص) از مکه به مدینه پایه گذار دین مبین اسلام شد و این روز یک روز بزرگ در جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه نقشه های خدا به سود مردم است، افزود: مکری که خداوند در حق انسان ها انجام می دهد به سود بشریت است و از این روی خدا در حق بندگانش مکر می کند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه امروز هجرت برای مردم وجود دارد و آن ها نیز می توانند مانند پیامبر اسلام هجرت کنند، تصریح کرد: همچنان سفره هجرت برای مردم پهن است زیرا هجرت حقیقی هجرت از خلق است به خالق و مردم می توانند از این برکت برای رسیدن به وصال استفاده کنند.

جزایری عنوان کرد: باید همه کارهای انسان ها برای رضای خالق باشد و انسان ها باید برای انجام کارهایشان به خدا فکر کنند زیرا رضایت خداوند دارای اهمیت است.

وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با توصیه مردم به رعایت تقوای الهی، ادامه داد: محرم و صفر پایان یافت اما آنچه باقی می ماند وجود مقدس امام حسین (ع) است که برای همیشه پابرجاست.

امام جمعه اهواز با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم اربعین گفت: اربعین حسینی یک انقلاب جهانی شده و این اجتماع عظیم مردم مسلمان نشان دهنده این موضوع است.

جزایری ادامه داد: از همه کسانی که در دو مرز شلمچه و چذابه موکب هایی را برپا کردند و وحدت و همدلی را در این مرزها برای اجتماع عظیم اربعین رقم زدند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی با اشاره به اینکه پارلمان آمریکا به دست دموکرات ها افتاده است، اظهار کرد: مشکلاتی در درون کشور آمریکا وجود دارد و نشانه های افول قدرت آمریکا مشهود است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار