اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
تعدادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در خوزستان روز شنبه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود اقدام به راهپیمایی به سمت بازار هفت تپه کردند.
کارگران معترض شرکت کشت و صنعت هفت تپه شوش صبح شنبه با سردادن شعارهایی اعتصاب خود را به بازار هفت تپه کشاندند و پس از دقایقی حضور در بازار به محوطه شرکت بازگشتند.

پرداخت حقوق معوقه چهار ماهه و بازگشت شرکت به بخش دولتی از جمله خواسته های کارگران معترض هفت تپه است.

انتشار اخبار ضد و نقیضی مبنی بر دستگیری مدیران شرکت کشت و صنعت هفت تپه در فضای مجازی نیز نگرانی کارگران را در پرداخت نشدن حقوق دوچندان کرده است.

مجمع نمایندگان کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در روزهای اخیر با صدور بیانیه ای اعلام کردند: دادستان تهران اخیرا در مصاحبه خود از فردی که دچار تخلفات ارزی شده است صحبت کرده که شباهت زیادی با مشخصات کارفرمای هفت تپه دارد و این موضوع گمانه زنی هایی را آغاز کرده است.

براساس این اطلاعیه طبق لیست دریافت کنندگان ارز از بانک مرکزی مشخص شد که کارفرمایان شرکت هفت تپه نیز در این لیست قرار دارند که با توجه به در دسترس نبودن ایشان و سکوت خبری این شایعات قوت گرفته است.

کشت و صنعت هفت تپه، قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.

حدود چهار هزار نفر به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف این شرکت بزرگ تولید شکر مشغول کار هستند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در 15کیلومتری شهر شوش در شمال خوزستان واقع است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار