اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: حق تیم های ایرانی است که در ایران از تیم های عربستانی میزبانی کنند، انتظار داریم که ورزش از مسایل سیاسی جدا باشد.
«مسعود سلطانی فر» در دیدار با «شیخ سلمان» بیان کرد: ورزش و بخصوص فوتبال را پیوند دهنده ملت ها و پیام آور صلح و دوستی ملتها می دانیم.

وی افزود: فوتبال ایران علاوه بر حضور موفق در جام جهانی در تمام رده ها بسیار موفق بوده است و خوشحالم که مورد توجه و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: نبض فوتبال آسیا در ایران می تپد. از همکاری های شما برای رشد و توسعه فوتبال آسیا تشکر می کنم، خصوصا تلاش های شما برای استاندارد سازی باشگاهها در فوتبال قاره کهن بسیار اثرگذار است. 

سلطانی فر افزود: برای آماده سازی استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم و خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم. 

وی با اشاره به ثبات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: ما از برنامه ها و قدم های موثر شما حمایت کرده ایم و این موضوع را جدی دنبال می کنیم. 

وزیر ورزش و جوانان شیخ سلمان را یک مدیر فعال و موفق دانست و گفت: احساسات متقابل برادرانه بین ما بر قرار است و انشاالله در آینده ای نزدیک دیدارهای ما ادامه خواهد یافت. 

سلطانی فر ادامه داد: ظرفیت های فوتبال ایران در کنار کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب موفقیت بیشتر فوتبال آسیا خواهد شد. 

وی بیان کرد: از شما رسما دعوت می کنم در سفر بعدی به همراه هم از جاذبه های فرهنگی و مذهبی ایران بیشتر دیدن کنید. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: از رهبر معظم انقلاب تا حسن روحانی رئیس جمهوری، رئیس و نمایندگان مجلس و اعضای دولت و طرفداران پرشمار فوتبال ایران همه حامی فوتبال هستند و نسبت به مسائل آن توجه زیاد دارند.
ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار