اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور،تیمهای فولادخوزستان و سپیدرود رشت عصر امروز در ورزشگاه غدیر اهواز رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.
به گزارش شوشان تیم فولاد خوزستان در روزی که فرزاد جعفری و سینا مریدی را به‌ علت محرومیت دراختیار نداشت دراین بازی خانگی گام به میدان گذاشت تا برای کسب سومین پیروزی فصل تلاش کند.

پس از اینکه سرخ پوشان چند فرصت گلزنی را هدر دادند،مردان علی کریمی از اولین موقعیت خود نهایت استفاده را بردند و توسط حسین ابراهیمی در دقیقه 27 توپ را وارد دروازه احسان مرادیان،سنگربان فولاد کردند.

فولادی‌ها در ادامه نیمه نخست چند بار دیگر دروازه سپیدرود را تهدید کردند که در جدی‌ترین صحنه‌ها ابتدا حسن بیت‌سعید در دقیقه 33 کورش ملکی دروازه‌بان سپیدرود را جای گذاشت اما از زاویه بسته توپ را به بیرون زد، در دقیقه 36 لوسیانو پریرا صاحب موقعیت طلایی شد و از فاصله سه قدمی دروازه توپ را به پای کورش ملکی سنگربان حریف زد و در آخرین لحظات این نیمه هم ضربه سر عبدالله کرمی با واکنش خوب دروازه‌بان سپیدرود مهار شد.

در دقیقه 40 تیم سپیدود رشت صاحب یک ضربه پنالتی شد که احسان مرادیان دروازه‌بان فولاد خوزستان با واکنش دیدنی ضربه پنالتی محمد غلامی را دفع کرد.

میلاد بدرقه مدافع تیم فولادخوزستان به علت خطا بر روی بازیکن سپیدرود رشت درصحنه پنالتی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

در نیمه دوم، فولاد 10 نفره برای فرار از شکست خانگی دست به حمله می‌زد و سپیدرود نیز چشم به ضدحملات داشت.

فولاد خوزستان در روزی که فرصت‌سوزی زیادی داشت و موقعیت‌های خوبی که لوسیانو پریرا یکی پس از دیگری از دست داد، شکست دیگری در ورزشگاه غدیر اهواز متحمل شدتا برای هشتمین دیدار متوالی در کسب پیروزی ناکام باشند تا با یازده امتیاز درمکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار