اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
جهانگیری:
معاون اول رئیس جمهوری گفت: مردم استان خوزستان همواره در تاریخ انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده ای داشته و در دفاع از نظام و مرزهای کشور پیشقدم بوده اند.
اسحاق جهانگیری ظهر دوشنبه در بدو ورود به استان خوزستان در فرودگاه آبادان هدف از سفر خود به استان خوزستان را عرض ادب و ادای احترام به مردم این خطه از کشور بیان کرد و افزود: در این سفر چند طرح مهم در بخش آب و خاک به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: در سفر 2 روزه به استان خوزستان 70 هزار میلیارد ریال و حدود 400میلیون یورو و جمعا بیش از 100 هزار میلیارد ریال طرح در بخش های مختلف آب ، فاضلاب ، نیروگاه و بخش صنعت در استان خوزستان به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.


** عملکرد آمریکا در قبال ایران خلاف قانون و عرف بین المللی است
معاون رئیس جمهوری همچنین در خصوص اعمال تحریم های یک جانبه از سوی آمریکا علیه ایران بیان داشت: آمریکا با این اقدام یک تخلف قانونی مرتکب شده چرا که بر خلاف عرف بین الملل و اخلاق عمل کرده است.

جهانگیری افزود:در حالیکه بعد از یک مذاکره طولانی به یک توافق بنام فرجام دست یافتیم و طرف ایرانی طبق اعلام آژانس بین المللی انرژی اتمی به همه تعهدات خود عمل کرد اما آمریکا بر خلاف عرف بین الملل از برجام خارج شد.

وی افزود: هدف آمریکا از این اقدام ایجاد فضای نا امن در اقتصاد ایران است تا امنیت سرمایه گذاری خارجی و داخلی در ایران را ناشی از تحریم متاثر کند.

معاون اول رئیس جمهوری گفت: آمریکا بخشی از تحریم ها را ۱۳ مرداد و بخش دیگر را ۱۳ آبان برگرداند و سعی داشت با جو سازی فضای اقتصادی کشور را ملتهب کند.

وی بیان داشت: فضا سازی آمریکا علیه ایران با تحریم نفت بجایی نرسید و ناچار شد تا برخی کشورها را از تحریم خرید نفت از ایران معاف کند ضمن اینکه اکثر کشورها آمریکا را در این اقدام خلاف عرف بین الملل همراهی نکردند.

جهانگیری گفت:بدون شک این توطئه آمریکا با همراهی و کمک همه مردم و مسئولان نیز خنثی و بی اثر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار