اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
پیگیری‌های مسئولان استقلال خوزستان نیز تا امروز بی‌نتیجه بوده و ترائوره فعلا با ۷۰ هزار دلار دریافتی در حال استراحت و خوشگذرانی است.

شوشان/ گروه ورزشی : به نظر می‌رسد که فوتبال ایران برای بسیاری از بازیکنان خارجی حکم بهشت موعود را دارد چرا که در اوج فقر و تنگدستی به ایران می‌آیند و بعد از بستن چند قرارداد نان و آبدار با چند باشگاه لیگ برتری و حتی لیگ یکی، در ‌‌نهایت با چمدانی پر از پول و در قامت یک تاجر متمول ایران را ترک کرده و با دلارهای حاصله از چند فصل زندگی در ایران تا پایان عمرشان در ناز و نعمت زندگی می‌کنند!

به گزارش شوشان، اما دلار نفتی به اندازه‌ای به این بازیکنان می‌سازد که برخی از آن‌ها حتی بعد از بازنشسته شدن ایران را ترک نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند تا با دلارهای بادآورده در ایران زندگی خوبی را رای خود رقم بزنند! یکی از این بازیکنان عیسی ترائوره بازیکن اهل مالی سابق تیم‌های پاس، پرسپولیس، راه آهن، برق شیراز و چند تیم دیگر است که بعد از اتمام دوران بازی گری‌اش وارد بازار نقل و انتقالات شد و ترجیح داد فوتبال را از طریق نقل و انتقالات پیگیری کند. اعلام نام او به عنوان یک ایجینت رسمی از سوی فیفا با حاشیه‌هایی همراه بود و عنوان می‌شد که آن عیسی ترائوره‌ای که در سایت فیفا ذکر شده این عیسی ترائوره شاغل در نقل و انتقالات ایران نیست. با این وجود ترائوره بدون توجه به این حاشیه‌ها در ایران ماند و به شغل شریف دلالی اشتغال ورزید و توانست از این را بسیاری از بازیکنان آفریقایی را وارد فوتبال ایران کرده و به تیم‌های لیگ برتری بدهد و از این را سود کلانی را به جیب بزند.

اما ترائوره در آخرین اقدام خود با باشگاه تازه لیگ برتری شده استقلال خوزستان وارد معامله شد و او در ابتدای تابستان مبلغ قابل توجهی دلار را از استقلالی‌های اهواز بابت انتقال یک بازیکن خارجی دریافت کرد اما بعد از دریافت این مبلغ که گفته می‌شود چیزی در حدود ۷۰ هزار دلار است، از ایران خارج شد و به زادگاه خود کشور مالی عزیمت کرد. پیگیری‌های مسئولان استقلال خوزستان نیز تا امروز بی‌نتیجه بوده و ترائوره فعلا با ۷۰ هزار دلار دریافتی در حال استراحت و خوشگذرانی است!

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار