اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز از فضا سازی انجام شده توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل در دهه اول محرم، ایام اربعین در چذابه و سطح شهر تجلیل کرد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز در جلسه روز یکشنبه که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا تشکیل شد. حاتمی مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل طی گزارشی با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص فضاسازی مناسبت های محرم و اربعین گفت: طبق دستور شهردار اهواز امسال نیز همچون سال گذشته اداره ارتباطات شهرداری اهواز در ستاد و همچنین در مناطق هشت گانه اقدامات گسترده‌ای را جهت فضاسازی این ایام انجام دادند و چهره شهر با شعائر مذهبی متناسب مزین شد. تلاش شد که از طرح‌ها و ایده های جدید در این فضاسازی‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به اقدامات ایام اربعین حسینی گفت: فضاسازی مربوط هم در سطح شهر به ویژه در مسیر کاروان های اربعین و هم در پایانه چزابه و مسیرهای منتهی انجام شد.

حاتمی کاکش ادامه داد: امسال در فضاسازی ها علاوه بر تصاویر شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم، تصاویر شهدای حادثه تروریستی ٣١ شهریور نیز با رنگهای متفاوت کار شد. ضمن آنکه پیام های مربوط به پیاده روی باشکوه اربعین نیز بخشی از محتوای فضاسازی امسال بود.
در پایان این جلسه حجت الاسلام موسی پور رئیس کمیسیون اجتماعی فرهنگی و حیدری عضو این کمیسیون از تلاش‌ها و زحمات اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تشکر کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار