اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
قائم مقام معاون اقتصادی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه گروه ملی فولاد ایران نسبت به گذشته در وضعیت مناسب تری قرار گرفته، گفت: مواد اولیه تولید برای گروه ملی از شرکت فولاد خوزستان در حال تامین است.
یداله مهرعلی زاده افزود: گروه ملی صنعتی فولاد ایران با توجه به تغییر و تحولات مدیریتی هم اکنون در مقایسه با سال های گذشته در موقعیت مناسبی از نظر تامین مواد اولیه، سطح تولید و پرداخت دستمزد کارکنان قرار دارد.
وی بیان داشت: این شرکت ظرفیت آن را دارد که سالانه بیش از یک میلیون و 500 هزار تن فرآورده ‌های فولادی و 430 هزار تن شمش فولادی تولید کند.
وی افزود: بر اساس پیگیری استانداری خوزستان و مدیریت بانک ملی کشور عمده مشکلات این شرکت امسال برطرف شده و هم اکنون پرداخت حقوق و مزایای شرکت برای حدود چهار هزار نفر از کارکنان شکل بهتری به خود گرفته به همین دلیل نگرانی بابت پرداخت نشدن حقوق وجود ندارد.
قائم مقام معاون اقتصادی استانداری خوزستان همچنین به تامین مواد اولیه از شرکت فولاد خوزستان بر اساس برنامه زمانی مشخص اشاره کرد و یادآور شد: تولیدات شرکت مطابق برنامه پیش بینی شده در جریان است لذا در وضعیت کنونی مشکل خاصی برای تامین مواد و یا تولید در گروه ملی فولاد ایران وجود ندارد و آینده آن روشن است.
مهرعلی زاده ادامه داد: بخش عمده ای از اعتصاب کنندگان گروه ملی، بازنشستگانی هستند که سال های گذشته بازنشسته شده اما سنوات خود را دریافت نکرده اند و لذا باید راهی برای پرداخت این مطالبات شناسایی شود و امیدواریم با رونق تولید در آینده بتوان اینگونه بدهی ها پرداخت شود.
وی با اشاره به اینکه شرکت از نظر مالی و تولیدی در وضعیت مساعدی قرار دارد، گفت: انتظار می رود با همکاری خوب بانک ملی و تلاش و کوشش کارکنان تلاشگر و مدیریت این شرکت شاهد ارتقای سطح تولید شرکت در آینده نزدیک باشیم.
گروه ملی فولاد ایران که در اهواز مستقر است دارای پنج خط تولیدی است که تنها2 خط آن فعال است که یکی از آنها بیش از 2 سال و دیگری پنج سال تعطیل بوده است و به زودی خط سوم به منظور تولید میلگرد و یا کناف فولادی وارد مدار می شود تا گروه ملی جان دوباره ای بگیرد.
گروه ملی فولاد ایران حدود چهار هزار نفر کارگر دارد که در سال 1342 به عنوان نخستین کارخانه نورد فولاد کشور در اهواز تاسیس شد و ظرفیت سالیانه تولید یک میلیون و 435 هزار تن فرآورده های فولادی و 430 هزار تن شمش فولادی را دارد.
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار