اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
شوشان- محسن بابادی

طی فصل جاری، بارها و بارها هجمه های سنگینی از جانب برخی از پیشکسوتان طرد شده و اهالی بدطینت فوتبال استان تیم فولاد و ورزشگاه تازه احداث شده فولاد آره نا را از روی غرض، مرض، بغض و کینه احاطه کرده و با طرح مسایلی همچون این جملات که ورزشگاهی را ساخته اند که تماشاگری برای حضور در آن وجود ندارد، جو را چنان متشنج می کنند تا شاید بتوانند از آب گل آلود برای خود و هم پیمانانشان ماهی بگیرند.

 بنده به نیابت از طرف تمامی دلسوزان واقعی که منافعی در این فوتبال نداشته و هوادار واقعی فوتبال استان هستند، خدمت این افراد ضعیف النفس و کوته فکر عرض کنم مادامی که این ورزشگاه و حتی الغدیر ساخته نشده بودند، همگی شما چهره های دیگر ناموجه و پر از شیطنت فوتبال اظهار می داشتید که فوتبال خوزستان ورزشگاهی در شان نامش نداشته و در حق فوتبال استان ظلم می شود و چنین و چنان.. 

اکنون که صاحب دو ورزشگاه با استاندارد های مناسبی شده ایم می گویید ورزشگاه بدون تماشاگر نمی خواهیم؟ واقعا شرم آور است. شما نه تنها کارشناس و پیشکسوت نیستید، بلکه مخربان اصلی فوتبال استان هستید. 

آخر یکی نیست به آنها بگوید که آمدن تماشاگر به یک ورزشگاه به عوامل متعددی بستگی دارد که تنها یکی از آنها خود تیم و عملکرد آن است؟ در ثانی هنگامی که مدیریت یک باشگاه در اوایل فصل و آن هم موقعی تغییر می کند که دیگر کار از کار گذشته، تیم بسته شده و کادر و بازیکنان به درست یا اشتباه و بر اثر شایستگی یا عدم شایستگی انتخاب شده و قرارداد بسته اند، می بایست چکار کند؟ حال اگر خود شما بخواهید در بدو ورود چنین تغییرات وسیعی ایجاد کنید قطعا مرهون صرف زمان و صبوری اهالی فوتبال خواهد بود. 

درست است؟ اما یکی از مشکلات فوتبال استان خوزستان این است که برخی فوتبالی ها چشم دیدن پیشرفت مدیرعامل، سرمربی بادانش و چهره جدیدی را نداشته و بر اثر تنگ نظری و...قصد زمین زدن وی به هر شکل ممکن را داریم. 

وگرنه که در مدیریت ورزش خوزستان و در تمامی تیم های استان کجا مدیرعاملی با دانش و سواد دکتر حبیب الله رضایی پیدا می شود؟ دو مدرک فوق لیسانس در رشته های مدیریت و تربیت بدنی و سوابق ورزشی ارزشمند و سابقه بازیگری و.. که بر هیچ کسی پوشیده نیستند.

 عده ای که برای لغزش داریوش یزدی مربی بادانش خوزستانی لحظه شماری میکنند. اما بدانند که به گرد پای وی در دانش آکادمیک و سوابق مربیگری و.. هم نمی رسند. 

خدمت آن عده ای از پیشکسوتان که اظهار می دارند چرا در مراسم افتتاح ورزشگاه فولاد آره نا از ما دعوت به عمل نیامد و سپس اسامی نفراتی که از کادر فولاد کنار گذاشته شده اند را بصورت خطی و هدفمند بیان فرمودند تا با توجه به نتایج ضعیف فولاد اهالی فوتبال و پیشکسوتان را در مقابل این تیم، هیات مدیره و مدیرعامل این تیم قرار دهند عرض کنم که کور خوانده اید.

 مدیرعامل محترم فولاد در مصاحبه با رسانه ها و جراید نیز بارها اظهار نمودند که پیشکسوتان نور چشم ما و تاج سر ما بوده و هستند و به زودی در جلسه ای با حضور این عزیزان از آن ها تقدیر و تشکر به عمل خواهیم آورد. 

دیگر از جانش چه می خواهید؟ ضمن اینکه حرمت تمامی پیشکسوتان واجب، اما قرار نیست که در هر جلسه یا مراسم فوتبالی و بعضا محرمانه یا ...از پیشکسوتان عزیز نیز دعوت به عمل آید. هر چیزی در جای خود. اما اینکه عده ای قصد تخریب مجموعه مدیریتی فولاد را داشته باشند کاری درست و اخلاقی و در شان آن بزرگواران نبوده و نیست و باید خجالت بکشند.

 شاید بدون تیم ماندن برخی از پیشکسوتان مطرح دلیل همین نیات و سنگ اندازی های مکرر آن ها باشد. 

خوب اگر چنین است که خیلی راحت بیایند و موضوع را با مدیریت باشگاه مطرح نموده و برنامه های خویش را ارایه دهند تا در صورتی که شرایط فراهم شود از وجود مبارکشان استفاده شود. 

باز هم تاکید می کنیم که حرمت پیشکسوتان بر باشگاه فولاد و تمامی مدیران ورزشی استان واجب بوده و می بایست از وجود و تجربه آنها استفاده بهتری شود. اما به موقع و در جای خود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار