اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
جمعی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران امروز یکشنبه نیز در ادامه اعتراضهای روزهای پیشین خود به پرداخت نشدن حقوق و حالت نیمه تعطیل کارخانه درمقابل استانداری خوزستان حاضر شده و خواهان تحقق خواسته هایشان شدند.
یکی از کارگران گروه ملی دراین تجمع در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مهمترین خواسته ما فعال سازی کارخانه با ظرفیت تولید کامل آن است.
وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود گفت: با تعطیلی کارخانه چهار هزار کارگر بیکار و چهار هزار خانوار خوزستانی دچار آسیب می شوند.
وی همچنین گفت حقوق کارگران گروه ملی سه ماه است که پرداخت نشده و حق سنوات تعدادی از آنها که بازنشسته شده اند نیز پرداخت نشده است .
این کارگران با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین مطالبه رسیدگی از مسولان ، ازمقابل استانداری خوزستان به سمت فرمانداری اهواز راهپیمایی کرده و سپس این مسیر را به سمت دادگستری خوزستان ادامه دادند.
این دور از اعتراض های این کارگران از هفته اخیرآغاز شده بود امروز وارد هفتمین روز خود شد، آنان خواستار حضور مسولان استان در جمع کارگران وگفت وگوی مستقیم و ارایه پاسخهای مقتضی از سوی مدیران استان شده اند. 
گروه ملی صنعتی فولاد ایران حدود چهار هزار نفر کارگر و ظرفیت سالیانه تولید یک میلیون و 435 هزار تن فرآورده های فولادی و 430 هزار تن شمش فولادی را دارد. 
این واحد صنعتی در سه سال اخیر به بدترین روزهای خود از زمان واگذاری این شرکت به بخش خصوصی رسید که باعث کاهش خطوط تولید، تعدیل نیرو و نیز پرداخت نامنظم حقوق و بیمه کارکنان شرکت شد.
ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار