شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
شهردار آبادان در احکامی جداگانه دو معاون جدید و چند تن از مدیران را منصوب کرد.
شهردار آبادان در احکامی جداگانه دو معاون جدید و چند تن از مدیران را منصوب کرد.

در این مراسم که ظهر امروز با حضور مدیران مجموعه شهرداری برگزار شد، محمودرضا شیرازی با اشاره به تغییرات انجام شده اظهار کرد: تشکیلات شهرداری آبادان باید متناسب با نیازهای مردم برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد بنابراین تغییر و تحولات صورت گرفته در سطوح مدیریتی در راستای بهبود اموری بوده که شهرداری موظف به انجام آن است.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از تجارب افراد در سطوح مختلف مدیریتی امری مهم است که در نهایت به پویایی و افزایش سطح خدمات رسانی در مجموعه خدمات رسان و مردمی منتهی می‌شود و شهردار صرفاً با هدف استفاده از حداکثر انرژی افراد، مدیران جدید را منصوب کرد.

شهردار آبادان ضمن تشکر از مجموعه شهرداری عنوان کرد: مقطع امروز به دلیل پشت سر گذاشتن دو سال و نیم تجربه، مقطع حساسی است و امیدواریم با همکاری یکدیگر علاوه بر کسب رضایت شهروندان منشا خدمات بهتر به آنان باشیم و تغییر این روند را به خوبی مشاهده کنیم.

وی از مدیران خواست تلاش شبانه روزی برای ساختن آبادان را سرلوحه کار خود قرار دهند و افزود: تلاش خود را مضاعف کنید و توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و کم برخوردار داشته باشید.

بر اساس این گزارش، حبیب‌الله رشتی‌پور که پیش از این به عنوان مدیر منطقه دو شهرداری فعالیت می‌کرد به عنوان معاون جدید خدمات شهری و اجرایی منصوب شد و از خدمات محمدحسین عبیات معاون قبلی تقدیر به عمل آمد.

فرهاد محمدیان نیز با حکم شهردار آبادان به عنوان معاون جدید شهرسازی و معماری منصوب شد. وی به جای فریدون ساکی به این سمت منصوب شده است.

همچنین شیرازی در حکم دیگری محمدرضا عساکره را به سمت مدیر منطقه دو منصوب کرد.

دیگر تغییرات صورت گرفته بدین ترتیب اعلام شد: مجید فرهانی‌پور به عنوان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، منصور الهی‌نیا به عنوان مدیر سازمان پایانه‌های شهرداری (سازمان تازه تاسیس)، رضا خادمی به عنوان مدیر امور شهر، هانی حمودی به عنوان معاونت فنی سازمان عمران شهری، مهران وزیری‌فر به عنوان مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری، جمیل سالمی مدیر سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری (بخش آقایان) و مرجان جوهری‌پور نیز به عنوان مدیر سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری (بخش بانوان) منصوب شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار