اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
جمعی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شوش امروزسه شنبه نیز با تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان دوباره بر تحقق مطالباتشان اصرار کردند.
 این کارگران در هوایی مه آلود به همراه خانواده های خود مقابل فرمانداری شوش حاضر شده و با گستردن سفره خالی خود در این محل از مسوولان خواستند به وضعیت معیشتی آنان رسیدگی کنند، آنها سپس به سمت مرکز شهر حرکت کردند.
پرداخت چهار ماه حقوق معوقه و بازگشت شرکت به بخش دولتی خواسته این معترضان عنوان شده است.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی و استاندار خوزستان روز گذشته (یکشنبه) دیدارهایی با وزیران اقتصاد و دارایی و جهاد کشاورزی و همچنین وزیر کشور برای پیگیری پرداخت حقوق معوقه کارگران داشتند که نتیجه این دیدارها صدور دستور پرداخت حقوق کارگران شد.
ولی گویا این پیگیری ها و وعده پرداخت حقوق معوقه برای کارگران کافی نبوده و آنان بار دیگر با تجمع مقابل فرمانداری خواستار پرداخت هرچه سریعتر حقوق خود شدند.
استاندار خوزستان روز گذشته اعلام کرد مشکل این کارگران را پیگیری کرده و تسریع در پرداخت مطالبات آنها( تا پایان هفته جاری)در دستور کار قرار دارد. 
کشت و صنعت هفت تپه، قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.
حدود چهار هزار نفر به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف این شرکت بزرگ تولید شکر مشغول کار هستند.
شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در 15کیلومتری شهر شوش در شمال خوزستان واقع است. ایرنا 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار