اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
شوشان- حسن نسیمی

کارگران شرکت نیشکر هفت تپه بلاخره بعد از  چندین روز اعتراض با رویی گشوده و آغوشی گرم، فرستاده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در بین خود پذیرفتند.
 
کریم یاوری مدیرکل بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به نمایندگی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراهی سیدنور محمدپور؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان صمیمانه و به دور از هرگونه تشریفات رسمی، به میان کارگران معترض شرکت نیشکر هفت تپه رفته و اینچنین مورد استقبال گرم قرار گرفتند. 
.
کریم یاوری و سیدنورمحمدپور ساعتی را در جمع کارگران بودند و صمیمانه پای درد دلشان نشستند. 

استقبال خوب کارگران معترض، از نماینده وزیر که برگرفته از خصلت میهمان نوازی مردم خونگرم جنوب است به خوبی نشان داد آنچه که آن ها به دنبال آن هستند، گوش شنوایی برای شنیدن درد دل هایشان است.

نکته جالب توجه این دیدار که برگرفته از همت، غیرت، هوشمندی و بصیرت بالای کارگر  ایرانی است، این بود که آن ها پیش از دغدغه دریافت معوقات، دغدغه راه اندازی خطوط تولید داشتند.

رفتارجوانان شوش در استقبال پر شور از نماینده وزیر که در این ویدئوی کوتاه نیز به خوبی نمایان است،  پاسخ محکم و قاطعی به کسانی است که سال ها همچون خفاش، در سیاهخانه های خود به دنبال ایجاد نفاق بین دولت خدمتگزار و ملت صبور و نجیب هستند.

اندیشه های شوم و نقشه های پلید، در طول نزدیک به 4 دهه که از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد در مغزهای کوچک زنگ زده شان همچنان پا برجا است.

 شعارهای جوانان عزیز شوش در این ویدئوی کوتاه یک مخاطب ویژه دارد.
شبکه های معاند ضد انقلاب که از کیسه های زر وهابیون خون ریز ارتزاق کرده و با تفکر صهیونیسم به دنبال ترسیم جامعه ای بریده از اعتقادات، خسته و ناراضی از ایران و ایرانی برای مخاطبینشان است.
اما یکبار دیگر مثل گذشته، نقشه پلیدشان نقش برآب شد.


پ ن: کریم یاوری مدیرکل بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده وزیر تعاون کار و رفاه از روز دوشنبه برای بررسی و رصد واحد های تولیدی مشکل دار استان به ویژه شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و شرکت کشت و صنعت هفت تپه و همچنین دیدار چهره به چهره و گفتگو با کارگران معترض  این دو واحد کارگری به استان خوزستان سفر کرد.
وی در این سفر سه روزه علاوه بر شرکت در جلسات متعدد برای بررسی وضعیت کارگاه های مشکل دار که با حضور مسئولین ارشد استانی برگزار شدند، در جمع کارگران معترض  حاضر و با آن ها گفتگو کرد.
قرار است جمع بندی سفر ایشان به استان خوزستان برای طرح در هیئت دولت، تقدیم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار