اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
رییس پلیس راه خوزستان گفت: بارش باران در شب شب گذشته سبب مسدود شدن تعدادی از مسیرهای استان شد اما درحال حاضر تمام آنها به جز جاده زیدون به گچساران باز هستند وتردد درآنها جریان دارد.
سرهنگ رضا دولتشاهی درخصوص آخرین وضعیت راه های استان ادامه داد: به دلیل بارش باران در جمعه شب مسیر امیدیه به دیلم، هندیجان به دیلم و جاده آغاجاری به بهبهان به دلایل مختلف از جمله آبگرفتگی جاده، ریزش کوه و یا شکستگی پل ها مسدود شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل فروکش کردن باران مشکلی در مسیرهای ارتباطی وجود ندارد خاطر نشان کرد: از رانندگان و تمام مسافران تقاضا می شود در زمان نامناسب بودن شرایط جوی هوا از هرگونه سفر غیر ضروری خودداری کنند.

دولتشاهی ادامه داد: همچنین از رانندگان تقاضا می شود توصیه های پلیس را جدی بگیرند و از مسیرهایی که مسدود شده اند تردد نکنند زیرا در این شرایط ماموران پلیس راه باید بیشتر وقت خود را به جای امدادرسانی صرف متقاعد کردن رانندگان برای عدم عبور از مسیرهای بسته شده کنند.

هواشناسی خوزستان نسبت به آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل ها هشدار داده و اعلام کرده بارندگی دوشنبه هفته جاری ادامه می یابد. ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار