شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
مسؤول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: برگزاری بیش از ۳۰ تریبون آزاد برای مطالبه‌گری ارزش‌های انقلاب از مسؤولان دانشگاه‌ها و رفتن به اردوهای جهادی در قالب ۱۰ گروه جهادی از جمله اقدامات بسیج دانشجویی خوزستان برای هفته بسیج است.
بهمن شهریاری ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار کرد: در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی به سی‌سالگی خود رسیده است. ۳۰ سال مقاومت، نقش‌آفرینی، شبهه زدایی، گره‌گشایی‌های ذهنی و تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی، محرومیت‌زدایی و خدمت خالصانه به مردم با ارزش از جمله خدمات ۳۰ ساله بسیج دانشجویی است.

وی افزود: همزیستی با افرادی که در سال‌های بعد شهید شدند و دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله افتخارات بسیج دانشجویی در در این سی سال است.

مسؤول بسیج دانشجویی خوزستان با بیان اینکه بسیج دانشجویی خوزستان با رفتن به اردوهای جهادی در قالب ۱۰ گروه جهادی به استقبال جشن سی‌سالگی خود می‌رود، عنوان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت روز و هفته بسیج در دانشگاه‌های مختلف، برگزاری بیش از ۳۰ تریبون آزاد برای مطالبه‌گری ارزش‌های انقلاب از مسؤولان دانشگاه‌ها، پخش فیلم‌های انقلابی که نشان‌دهنده افتخارات انقلاب اسلامی هستند برای دانشجویان، بخش مستندات انقلابی که توسط بچه‌های انقلاب از افتخارات بسیج در این ۳۰ سال به تصویر کشیده شده است، از جمله اقدامات بسیج دانشجویی خوزستان برای هفته بسیج است.

وی گفت: افتتاح دو پایگاه بسیج در هفته بسیج در شهرستان دزفول، برگزاری بیش از ۱۵ نشست بصیرتی با هدف گره‌گشایی‌های ذهنی و پاسخ به تشکیک‌های غرب، عطرافشانی از قبور مطهر شهدای گمنام در دانشگاه‌ها، برگزاری بازدیدهای علمی و کارگاه‌های کارآفرینی در ۱۰ دانشگاه برنامه‌ریزی و تدوین شده است.

شهریاری با اشاره به اینکه قالب برنامه‌ها در هفته بسیج به شکل جشن سی سالگی بسیج دانشجویی است، بیان کرد: در روز ۷ آذرماه به خدمت نماینده ولی‌فقیه در استان حضرت آیت‌الله جزایری برای تجدید بیعت با نماینده رهبر و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌رسیم و در بیت آیت‌الله جزایری جشن و مراسم مفصلی برای جشن ۳۰ سالگی بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.

وی افزود: خیزی که دشمن برای براندازی و مهار انقلاب اسلامی با انواع سناریوهای سخت و نرم طراحی کرده است با جشن باشکوه سی‌سالگی بسیج دانشجویی و چهلمین سال انقلاب اسلامی یک بار دیگر با شکست مواجه می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار