شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲
این نمایش 29 اکتبر (هفته اول آبان) در سالن الجحبي شهر بجایه در جشنواره بین‌المللی تئاتر بجایه در الجزایر به صحنه می‌رود.
شوشان : نمایش «ملودارما بقایا امراء» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی منصوری هفته اول آبان 92 در جشنواره بین‌المللی تئاتر بجایه در کشور الجزایر به صحنه می‌رود.

منصوری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: این نمایش 29 اکتبر (هفته اول آبان) در سالن الجحبي شهر بجایه در جشنواره بین‌المللی تئاتر بجایه در الجزایر به صحنه می‌رود.

وی افزود: 17 کشور از آسیا، آمریکا، آفریقا و اروپا در این جشنواره که طی 2 هفته در شهر بجایه کشور الجزایر برگزار می‌شود حضور دارند.

او ادامه داد: نمايش "ملودراما بقایا امراء" کاری از گروه تئاتر عربی اهواز است که عقیل حمادی تک بازیگر این نمایش است.

منصوری خاطرنشان کرد: این نمایش داستان یک ژنرال ارتش است که در ارتش‌های هیتلر و چرچیل خدمت می‌کرد. او بر اثر یک تشنج بیدار می‌شود و از ارتش فاصله می‌گیرد و بر ضد آن‌ها به پا می‌خیزد.

این هنرمند تئاتر يادآوری کرد: این نمایش در سال 91 به عنوان اثر برگزیده جشنواره تئاتر عربی سوسنگرد انتخاب شد و همچنین مقام بازیگری و کارگردانی اول آن جشنواره را کسب کرد.

وی گفت: قبل از رفتن به کشور الجزایر و اجرا در آن کشور نمایش "ملودراما بقایا امراء" را در تالار آفتاب اهواز به صحنه می‌برم.

گفتنی است این نمایش به زبان‌های عربی فصیح، عربی شعبی، انگلیسی و فرانسوی اجرا می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار