اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
جلسه انتخاب سرپرست شهرداری اهواز که قرار بود ساعت 14 امروز (دوشنبه) در شورای شهر برگزار شود، لغو شد.
پس از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان، جهت تعیین تکلیف وضعیت بازنشستگی شهردار اهواز، شورای شهر از وزارت کشور استعلام کرد.

در نامه وزارت کشور در این خصوص که هفته گذشته منتشر شد، آمده بود:"بر اساس ماده ۱۲۳ قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مفاد ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری منصور کتانباف شهردار اهواز واجد شرایط بازنشستگی است بنابراین امکان تمدید ماموریت وی میسر نیست."

پس از اعلام بازنشستگی منصور کتانباف شهردار اهواز از سوی وزارت کشور، شورای شهر اهواز درصدد انتخاب یک سرپرست برای شهرداری برآمد و در این خصوص قرار بود جلسه ای در ساعت 10 صبح روز شنبه (3 آذرماه) برگزار شود که این جلسه با وجود حضور خبرنگاران در پشت درهای شورا، در دقایق آخر لغو شد.

در این روز مازیار جهانبخشی عضو شورای شهر اهواز با اشاره به پیگیری وضعیت بازنشستگی شهردار اهواز به ایسنا گفت: تا زمانی که وضعیت آقای کتانباف شهردار فعلی اهواز، مشخص نشود، نمی‌توانیم درخصوص گزینه‌های شورا برای شهرداری اهواز صحبت کنیم.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: چند نفر از اعضای شورا خواستار لغو جلسه امروز شدند تا نسبت به تعیین تکلیف بازنشستگی شهردار اهواز از سپاه پاسداران پیگیر شوند.

وی افزود: به دلیل شک و شبه‌ای که درخصوص بازنشستگی شهردار وجود داشت، جلسه امروز شورا لغو شد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: شهردار اهواز نیز عنوان کرده است که بازنشسته نیست و می‌خواهد از سپاه پاسداران تمدید مدت خدمت درخواست کند. درصورتی که وی تمدید مدت دریافت نکند، روز دوشنبه هفته جاری (5 آذرماه) جلسه انتخاب سرپرست شهردار اهواز در شورا برگزار می‌شود.

از آن طرف، شهردار اهواز نیز در خصوص رفتن یا ماندن در شهرداری و وضعیت بازنشستگی‌اش به ایسنا گفت: تا زمانی که تشخیص داده شود در شهرداری اهواز خواهم ماند.

وی در خصوص استعلام بازنشستگی وی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: چه کسی از سپاه پاسداران در خصوص این موضوع استعلام کرده است؟

پس از این کش و قوسها بود که مجددا شب گذشته (یکشنبه) روابط عمومی شورای شهر اهواز در پیامی از خبرنگاران دعوت کرد که ساعت 14 روز دوشنبه (5 آذرماه) در جلسه ای با دو دستور کار "بررسی وضعیت بازنشستگی شهردار اهواز" و همچنین "انتخاب سرپرست شهرداری اهواز" حضور یابند که امروز نیز مجددا با وجود حضور چند عضو و خبرنگاران در شورا این دو دستور کار جلسه امروز لغو اعلام شد و جلسه با دستور کارهای دیگری تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، در زمان دستورکار رسمی جلسه، اسکندر لطفعلی زاده، عبدالزهرا سنواتی، محمدرضا ایزدی، جاسم موسی پور، سیدناصر موسوی نژاد، سیدمحسن موسوی زاده، مازیار جهانبخشی حضور داشتند.

پس از آغاز دستورکارهای غیر رسمی محمد جعفر فلسفی، مهران باباپور، حسین حیدری، رحیم کعب عمیر، محمد هادی قنوات و فتح الله حاجتی نیز در جلسه شورا حضور یافتند. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار