اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان:
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: این جشنواره به تقویت، بازآموزی، اصلاح روش ها و ساختارها در روابط عمومی های استان کمک قابل توجهی کرده است.
سعید رضوانی نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه جشنواره سلام یکی از ابتکارات بسیار خوبی بوده که در خوزستان پایه گذاری شده، گفت: این جشنواره به تقویت، بازآموزی، اصلاح روش ها و ساختارها در روابط عمومی های استان کمک قابل توجهی کرده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین المللی استانداری خوزستان، با اشاره به تدوین دستورالعمل هایی برای این جشنواره، افزود: شاخص هایی برای این جشنواره تدوین و تعیین شده تا عملکرد روابط عمومی ها را به صورت متوازن و متعادل بر اساس آخرین استانداردهای جهانی سنجیده شود.

وی با اشاره به لزوم ایجاد اطلاع رسانی هدفمند و یکپارچه در خوزستان، تصریح کرد: فاصله گرفتن و تغییر روابط عمومی سنتی به سمت الکترونیک و چند بُعدی، از تأثیرات و دستاوردهای جشنواره سلام است.

رضوانی، اضافه کرد: استاندار خوزستان به عنوان رئیس جشنواره، فضل الدین موسوی عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته انجمن روابط عمومی ایران به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری و هیئت داوران جشنواره، ابراهیم صرخه به عنوان مسئول کمیته مراسم و امور نمایشگاهی و همچنین مرتضی بهنام عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران مسئول کمیته علمی جشنواره حضور خواهند داشت.

وی به اهداف برگزاری جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: تعیین شاخص های عملکرد متوازن و متعادل بر اساس آخرین استانداردها و پیشرفت های علمی، تهیه دستورالعمل های اجرایی، یکپارچه سازی روابط عمومی دستگاه ها بر اساس نیازمندی های استان و شناسایی نقاط قوت و ضعف دستگاه ها در حوزه روابط عمومی، از اهداف مهم برگزاری جشنواره سلام است.

وی بر شناسایی نقاط ضعف و قوت روابط عمومی ها تأکید کرد و افزود: بانک اطلاعاتی کاملی از مدیران، دانشجویان، کارمندان و حتی علاقه مندان به حوزه روابط عمومی تشکیل می شود تا مدیران شناسنامه ای از فعالان این عرصه را داشته و همه در سراسر کشور مدیران روابط عمومی استان را شناخته و به این اطلاعات دسترسی آزاد داشته باشند.

دبیرکل جشنواره سلام، در پایان با بیان اینکه بیش از 120 روابط عمومی سازمان ها و ادارات کل در استان وجود دارد، اظهار کرد: بدون در نظر گرفتن بنادر، نفت و دستگاه های دیگر، روابط عمومی 67 شهرداری، 27 فرمانداری و 60 بخشداری شناسایی شده که این تنوع و تکثر از ویژگی های منحصر به فرد خوزستان است.

فلسفه برگزاری جشنواره سلام ایجاد نظم در عملکرد روابط عمومی هاست

در ادامه این نشست، فضل الدین موسوی، با اشاره به اینکه اهمیت و فلسفه این جشنواره ایجاد نظم در عملکرد روابط عمومی هاست، عنوان کرد: برای رسیدن به روابط عمومی مطلوب نیازمند آموزش هستیم و چنانچه تحولی در حوزه نرم افزاری زندگی رخ دهد باید این واحد بلافاصله نیز بروزرسانی شود.

وی با بیان اینکه هشت محور ارزیابی مدنظر قرار گرفته است، گفت: آموزش، پژوهش و افکارسنجی، انتشارات، برنامه ریزی، تبلیغات محیطی، ارتباطات الکترونیک و رسانه ای و همچنین فعالیت های فرهنگی و هنری از جمله محورهای ارزیابی این جشنواره است.

لازم ذکر است، این جشنواره در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

شبستان/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار