شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸

Adobe Flash Professional CC - جدیدترین نسخه از نرم افزار طراحی حرفه ای فلش را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. سیستم طراحی جدید نرم افزار Adobe Flash Professional بر پایه معماری ۶۴ بیتی ، بسیار پرسرعت تر از سابق عمل می کند. رابط کاربری جدید با ابزارهایی مرتبط و یکپارچه ، محتواهای HTML را بسازید و ویدیوها و موزیک های با کیفیت بسیار بالا را از آنان استخراج کنید. Adobe Flash Professional CC به شما این امکان را می دهد که طرح های خود را به صورت مستقیم و از طریق نرم افزار به اشتراک بگذارید.

با بهره گیری از معماری ۶۴ بیتی ، Adobe Flash Professional با سرعت و ثباتی بی سابقه برایتان انجام وظیفه می کند ، به سادگی می توانید چندین فایل را به طور همزمان و با سرعت بالا مدیریت و ارسال کنید. اکنون می توانید موزیک ها و ویدیوها را به صورت High Definition استخراج کنید.

با بهبود پشتیبانی از HTML5 و جعبه ابزار CreateJS ، تست و اشکال زدایی به کمک USB به شما این امکان را می دهد با مراحلی کمتر ، نتایج کار خود را در چندین دستگاه iOS و یا آندروید به صورت همزمان مشاهده کنید.

توضیحات: فایل اصلی نصب + به روز رسانی ها – پشتیبانی از ویندوز ۷ و ۸ – متناسب سیستم عامل های ۶۴ بیتی ، پشتیبانی از زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی، ژاپنی، پرتغالی، ترکی، فنلاندی، دانمارکی،مجارستانی، سوئدی، روسی، اوکراینی، عبری، هلندی، چینی ساده شده، چینی، کره ای و فارسی

دانلود


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار