اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بیش از 50 هزار برنامه ویژه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سطح مدارس ، دانشگاه ها و موسسات و پایگاه های مقاومت در حوزه شهری و روستایی در خوزستان اجرا می شود.

حجت الاسلام سید لطف اله سپهر روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: برگزاری آبرومندانه جشن ها و برنامه های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید به صورت دقیق پیگیری شود تا بتوانیم نسبت به سال های گذشته این برنامه ها را با شکوه بیشتری برگزار کنیم.

وی افزود: عملکرد کمیته‌های های 14 گانه ستاد چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، پنج آذر امسال برای مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ارسال شده و در یک هفته آینده جمع بندی برنامه ها به استان ها ابلاغ می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: در جلسه گذشته برآورد فعالیت های سپاه، سازمان تبلیغات ، آموزش و پرورش ، کانون های مساجد ، مجموعه ورزش و جوانان، کمیته بانوان ،علم و فناوری و بهداشت و درمان خوزستان ارایه شد و امید است هر یک از این دستگاه ها بتوانند مسئولیت های خود را به بهترین شکل انجام دهند.

وی گفت:در ایام پیروزی انقلاب اسلامی سه هزار برنامه توسط بنیاد شهید در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد:متاسفانه هنوز سازو کار برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای دستگاه ها جا نیفتاده است چرا که در یک بازه 40 روزه باید اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر برنامه ها در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: انتظار می رود برای برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان نیز گفت: موضوع چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از ماه محرم تاکنون در سرفصل های برنامه های تبلیغی استان گنجانده شده است.

حجت الاسلام محمد حسین بلک افزود: ظرفیت های خوبی در این خصوص تعریف شده و بی شک این برنامه ها امسال پرنشاط تر برگزار می شود و همچنین اعتبارات خوبی نیز به این برنامه ها اختصاص داده شده است.

وی گفت:70 پروژه عمرانی خانه عالم در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد و کارهای عمرانی دیگری نیز در حوزه قرآنی در دستور کار است.

وی ادامه داد: همچنین یک هزار مرکز فرهنگی - مذهبی را فهرست کرده ایم که شامل دریافت کمک هستند.

حجت الاسلام بلک گفت:170 میلیارد ریال اعتبار نیز برای پروژه های عمرانی و فرهنگی در این ایام اختصاص داده شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان نیز گفت: با توجه به توطئه های دشمن باید از ایام دهه فجر به خوبی بهره برداری کنیم. 
سرهنگ عبدارضا حاجتی افزود: تشکیل کارگروه های تخصصی با حضور افراد صاحب سبک و ایده از ضرورت ها برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه ها است.

وی گفت: بحث کمک به معیشت و رفاه مردم باید در این ایام بیشتر مد نظر قرار گیرد تا بتوانیم امید بیشتری به مردم بدهیم.

وی افزود: بازسازی خانه های فرسوده در مناطق محروم در این ایام می تواند رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

سرهنگ حاجتی گفت: در بخش محرومیت زدایی و آبرسانی به مناطق کم برخوردار می‌توانیم کارهای موثری انجام دهیم چرا که اکنون دشمن در حال ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم است.

وی ادامه داد: اگر انقلابی و جهادی کار کنیم، بازتاب گسترده ای بین مردم دارد و دشمن را ناامید می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار