شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
معاون شهردار منطقه 4 اهواز از ریزش آسفالت و سقوط اتوبوس در گودال ایجاد شده در منطقه معین زاده اهواز خبر داد.
حسن طرفی در رابطه با نشست آسفالت و سقوط یک دستگاه اتوبوس در گودالی عمیق در منطقه معین‌زاده، اظهار کرد: با توجه به اینکه خط دفع آب‌وفاضلاب در این مسیر است، یکی از لوله‌ها فرسوده شده و همچنین سرریز فاضلاب و ماندن آب باران در روزهای گذشته سبب سست شدن آسفالت در این منطقه شده و عبور و مرور ممتد در این مسیر سبب ریزش آسفالت شده است.

وی افزود: عوامل آبفا و شهرداری در حال حاضر در موقعیت هستند و قرار بر این شده است که لوله‌پلی‌اتیلن400که استحکام بیشتری دارد را نصب کنند و امیدواری در بازه زمانی 2الی3ساعته این مشکل رفع خواهد شد.

معاون شهردار منطقه 4 اهواز با اشاره به فرسودگی لوله، عنوان کرد: لوله فاضلاب بسیار فرسوده بوده و شکسته است و با فشاری که از تردد ماشین‌آلات به وجود آمد این اتفاق ریزش حاصل شد، هرچند که در لحظات اولیه حادثه عوامل شهرداری را مستقر کردیم و با تهیه  جرثقیل، ایمن‌سازی محیط را فراهم کردیم.

معاون خدمات‌شهری شهرداری منطقه4، افزود: این حادثه هیچ تلفاتی درپی نداشت و حتی به خود وسیله‌نقلیه نیز خسارت آنچنانی وارد نشد. درحال حاضر نیز، محیط با نوارخطر ایمن‌سازی شده است تا عوامل آب‌وفاضلاب تا فاصله50متری را حفاری کنند و لوله‌های 400پلی اتیلن که مقاوم‌تر هستند را بگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روزهای گذشته نیز ریزش آسفالت در این منطقه سبب زمین گیر شدن یک پیکان وانت شده بود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار