اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
شوشان - حسن نسیمی:

اخیرا تصویریت از «ساره بیات» هنرپیشه و بازیگر سینمای ایران و عضو انجمن حمایت از حیوانات و سفیر صنایع دستی ایران که برای تبلیغ محصول یک تولیدی پوشاک، پالتویی از پوست طبیعی روباه بر تن دارد در حال باز نشر است. تا اینجای کار همه چیز عادی به نظر می رسد. چرا که تبلیغ محصولات و برندهای مختلف، بخشی از راه های کسب درآمد افراد مشهور است... 

اما ایراد کار در این است که این بازیگر سینما برخلاف شعارهای عامه پسندی که بدان شهرت دارد و بر خلاف باور و ادعای خود مبنی بر حمایت از حیوانات ، برای شرکتی تبلیغ میکند که تمام محصولات آن از پوست طبیعی حیوانات است.

نکته جالبتر ماجرا اینجاست که وی از جمله سلبریتی هایی است که پیش از این مواضع تند و شدیدی در مخالفت با کشتار سگ های ولگرد  داشته و در نقد این اقدام گرد و خاک شدیدی در فضای مجازی به راه انداخته بود. اما با انتشار  تصویرش با پالتویی از پوست طبیعی روباه ، دُم خروس عوام فریبی اش بیرون زد... 

پیش از این نیز حمید فرخ نژاد که ژست و ادای مردم داری اش را  از بازی نقش هایش هنرمندانه تر اجرا می کند روایتی مشابه هم صنفی خود داشت.

فرخ نژاد از آن دست افرادی بود که در پی گرانی دلار، در صفحه اجتماعی خود و در مصاحبه هایش، انتقاد های تند و تیزی به دولت داشت. او که در حمایت از افرادی که برای تهیه داروهای کمیاب خارجی برای بیماران صعب العلاج مجبور به تهیه ارز گران بودند شدیدا تیغ تیز انتقاد را روانه دولت کرده بود، در  مصاحبه ای اینترنتی بند را آب داده و دُم خروس عوام فریبی در زایمان لاکچری اش بیرون زد.

او صراحتا در مصاحبه با تلویزیون اینترنتی tv plus از زاییدن زیر ارسال ماهی 10 هزار دلار برای خانواده اش در آمریکا خبر داد.

رقمی معادل حقوق 150 کارگر شریف و زحمت کش.

اعتراف صریح او به سخت بودن شرایطش برای ارسال ماهی 10 هزار دلار به آمریکا نشان داد در پشت پرده انتقادش به دولت بابت گرانی دلار، نه رنج و محنت مردم، بلکه سختی تامین این رقم بالا برای خود بود.

این دو نمونه کوچک، مشتی از خروار این جامعه خود شیفته است.  آئینه تمام نمایی از ماهیت واقعی بخشی از جامعه سلبریتی های ایرانی است...

آن ها به راستی اربابان فریب و بردگان ثروت هستند »

پ ن: با احترام تمام به ساحت هنرمندان و ورزشکاران شریف و متعهد ایران عزیز. بی شک درصد بالایی از این عزیزان وجود دارند که به راستی دغدغه رنج مردم سرزمینشان را دارند آن ها به درستی از نعمت الهی که خداوند متعال نصیبشان کرده در راه کاهش آلام مردم سرزمینشان و در راه خدمت به هم نوع  استفاده می کنند. 

از جهان پهلوان تختی گرفته تا علی دایی، علی کریمی، پرویز پرستویی و بسیاری چهره های  مشهور و محبوب دیگر.

لذا روی سخن این مرقومه صرفا معدود افراد مشهوری است که با سوءاستفاده از شهرت در راه کسب ثروت، حتی باورهای خود را زیر پا میگذارند. 

عزتتان مستدام.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار