اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
غلامرضا فروغی نیا - شوشان:

ظرف روزهای اخیر بیلبوردهائی با ابعاد بزرگ از سوی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان تحت عنوان برگزاری:«هشتمین نمایشگاه توانمندیهای صنعتی استان خوزستان»در سطح شهر اهواز تبلیغ شده که در جای خویش حاوی معانی ویژه ای است.

اینکه از چه زمانی این شرکت متولی کل توانمندی های صنایع استان خوزستان شده و اینگونه  آنها را در ید خویش به تبلیغ عمومی درآورده است می توان به قدرت نمائی در حوزه این مدیریت پی برد که:«من آنم که رستم بود پهلوان»!

چنین رویکردی در حوزه تبلیغات شاید پاسخی هم به منتقدانی باشد که ظرف سالهای گذشته اعتقاد بر این داشته اند که مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی فاقد توانائی برای هدایت صنایع کوچک بوده است.

بدین ترتیب صاحبان سرمایه، اگر هم انتقادی داشته باشند راه بجائی نخواهند برد.ول معطل اند. 

زیرا قدرت بلامنازع کل صنایع خوزستان زیر سیطره مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان تبلور دارد و هر تلاشی برای دگرگونی در اینجا راه به بیراهه میبرد.حتی اگر همه نمایندگان خوزستان منهای یکی هم جمع شوند اینجا قدرت لابی مدیریت از آمار و ارقام نشات نمی گیرد و هرچه اتفاق منفی هم بیافتد تقصیر را می توان بحساب بالا رفتن نرخ ارز و طلا و سیاستهای بانک مرکزی و سیاستهای غلط وزارتخانه ها انداخت .بنابراین: بهتر است دوستان مخالف! آب در هاون نکوبید که مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی جم نمی خورد ….عزیزان وقتتان را تلف نکنید!

شما حتی نمی توانید بیلبورد هم مثل ما و به این بزرگی در شهر نصب بکنید. آنوقت انتظار دارید آن بالادستی ها برای شما تره خورد کنند؟ و یک مشت آمار که ما بهتر از آن را در چنته داریم را از شما باور کنند؟

حالا شما هی فریاد بزنید و مخالف باشید.خوب مخالف باشید!ماهم جواب داریم:«آقا رکود  اقتصادی است».

حالا تو هی بدو تا ببین کسی حرف ترا گوش می دهد؟

نتیجه اینکه:با این تابلوی بزرگی که به تعداد در شهر نصب شده علی القاعده ماهم حساب کار می آید دستمان و نصیحت می کنیم به صنعتگران بدبخت شده و ورشکسته که: بابا از مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان بگذرید، پشتش پر است!


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
comment
0
0
comment که چی؟

[...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
comment
0
0
comment درودخدابرمهندس محمدیان فرددلسوز ومتعهد ودست پاک استان خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار