اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
مدیرکل شیلات خوزستان اعلام کرد:
مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به بررسی یک مکان جهت احداث اسکله‌ صیادی در ضلع شمالی جزیره مینو، گفت: مشکلات صیادان خرمشهری با احداث اسکله جدید صیادی در جزیره مینو حل خواهد شد.
نبی الله خون میرزایی اظهار کرد: مکان جدیدی از سوی منطقه آزاد اروند جهت احداث اسکله‌ صیادی در ضلع شمالی جزیره مینو پیشنهاد شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: این مکان جدید توسط معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان و تعاونی صیادی بحرکان خرمشهر قرار گرفته و ابعاد و زوایای مختلف طرح نیز سنجیده شده است.

مدیرکل شیلات خوزستان ادامه داد: با احداث این اسکله‌ صیادی جدید، ضمن کم شدن فاصله 50کیلومتری صیادان خرمشهری تا دریا‌، مشکل تورهای عرضی در رودخانه کارون به شکل قابل محسوسی حل خواهد شد و می‌تواند نقش بسیار خوبی در حل مشکلات صیادان داشته باشد.

خون میرزایی با بیان این‌که همه جوانب تخصصی و فنی جهت احداث این اسکله صیادی بررسی شده است، گفت: اسکله فعلی خرمشهر دارای مشکلات اجتماعی برای صیادان است که با احداث اسکله جدید این مشکلات حل خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با احداث این اسکله پهلوگیری شناورهای صیادی بر اثر شدت جریان رودخانه کارون نیز کاهش می‌یابد.

مدیرکل شیلات خوزستان با بیان این‌که تعداد صیادان حاضر در خرمشهر حدود 1000نفر هستند، خاطرنشان کرد: با احداث اسکله‌ صیادی در ضلع شمالی جزیره مینو، درصد نارضایتی صیادان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار