اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
رئيس سازمان توسعه تجارت ايران:
رئيس سازمان توسعه تجارت ايران گفت: پيمان سپاري ارزي محدوديتي بر سر راه صادرات نيست بلكه يك ميثاق نامه بين دولت و بخش خصوصي است كه بتوان با بهره گيري از آن كشور را سر پا نگه داشت.
به گزارش خبرنگار شوشان، محمد رضا مودودي  صبح امروز چهارشنبه در بيست و دومين همايش روز ملي صادرات عنوان كرد: مشكلاتي كه امروز بخش خصوصي با آنها درگير است گرچه قابل درك است اما نبايد تنها از بعد صادراتي به آنها نگريست. 

رئيس سازمان توسعه تجارت ايران افزود: بايد بدانيم هر تصميم سخت تبعاتي نيز به همراه دارد كه بايد آنها را پذيرفت؛ مصرف مخازن ارزي و كاهش حداقلي درآمد هاي ارزي از جمله اهداف مهم تحريم ها محسوب مي شوند. 

وي تصريح كرد: پيمان سپاري ارزي محدوديتي بر سر راه صادرات نيست بلكه يك ميثاق نامه بين دولت و بخش خصوصي است كه بتوان كشور را بر اساس آن سر پا نگه داشت؛ به صورت كلي چرخه برگشت ارز بايد از سال هاي پيش شكل مي گرفت. 

مودودي با اشاره به تصويب قانون و اساس نامه هاي جديد در حوزه صادرات گفت : ما به دنبال يك راه حل هستيم تا مطمن شويم كه ارز صادرات به كشور برگشت داده مي شود. اين موضوع از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. 

وي تصريح كرد: در اين زمان صادرات كشور از مرز ٣١ ميليون دلار گذشته است و اين موضوع نشان مي دهد كه اين حوزه رشد خوبي داشته است. 

مودودي با اشاره به اهميت دو رويكرد ظرفيت و برآيند سازي در سازمان توسعه تجارت ايران گفت: تا زماني كه نگاه به اين دو شاخصه به صورت بخشي است به جايگاه مناسبي نخواهيم رسيد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار