اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به 16 آذرماه روز دانشجو، گفت: دانشجو باید گفتمان‌ساز باشد و گفتمان عدالت خواهی باید از دانشگاه نشات بگیرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (16 آذرماه) اهواز، اظهارکرد: امروز سالروز بمباران نماز جمعه اهواز است؛ جوانان بدانند که نماز جمعه در چه شرایطی و با وجود بمباران نیروهای بعثی برگزار می‌شد اما مردم ما ایستادگی کردند و ما وارث خون شهدا هستیم.

وی با تذکر به مسوولان  استان خوزستان به ویژه شهرداری، شورای شهر و آبفا، گفت: آن ها باید راهکاری برای آبگرفتگی معابر بیاندیشند. 

امام جمعه موقت اهواز همچنین خاطر نشان کرد: مسوولان باید در زمینه حل مشکلات کارگران گروه ملی تدبیر کنند و از آن ها می خواهیم همان‌طور که مشکلات کارگران پرتلاش هفت تپه را حل کردند، مشکلات کارگران گروه ملی را نیز حل کنند. ما نگران کارگران عزیز هستیم و مسائل مربوط به آن ها را پیگری می‌کنیم.

وی با اشاره به 16 آذرماه روز دانشجو، عنوان کرد: امروز، روز مهمی است و نشان‌دهنده مقابله دانشجویان با استکبار می باشد. جریان نفاق تا قبل از انقلاب فعال بود و بعد از انقلاب نیز قصد نفوذ در انقلاب و قصد متلاشی کردن نظام را داشت. آن ها در سال‌های اخیر و به وِیژه در روز دانشجو قصد داشتند که این روز را به روز کنسرت، اختلاط و روز حمله علیه آرمان‌های انقلاب و اسلام تبدیل کنند. کسی نمی‌تواند پایه‌های انقلاب اسلامی را متزلزل کند و ملت ما تا آخرین نفس و قطره خون در راه ولایت فقیه باقی می‌ماند. آمریکا و سازمان سیا نمی‌تواننند با نفوذ برخی فتنه‌جویان داخلی اراده ملت را تضعیف کنند و باید بدانند این آرزو را به گور خواهند برد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان این که اگر دانشگاه اصلاح شود، جامعه نیز اصلاح می‌شود، افزود: بر اساس فرمایش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، دانشگاه و دانشجو تصمیم‌ساز و گفتمان‌ساز هستند. مهمترین وظیفه دانشجو این است که برابر راهبرد دشمن که همان تضعیف ایمان است، مقابله کند. مسوولان آموزش و پرورش، معلمان و اساتید نیز باید نمازخانه‌ها را آباد کنند. دانشجو باید گفتمان‌ساز باشد و گفتمان عدالت خواهی باید از دانشگاه نشات بگیرد. همچنین دفاع از قشر محروم کارگر ابتدا باید از دانشگاه شروع شود.

 وی همچنین با بیان این که امروزه شاهد یک بحران در مدیریت انسانی، انرژی و اقتصادی در دنیا هستیم، گفت: امروزه ایران اسلامی در زمینه‌های پزشکی، نانوفناوری، ساخت پهباد و ساخت داروهای ضد سرطان پیشرفت‌های خوبی داشته است. 

امام جمعه موقت اهواز افزود: دلیل به وجود آمدن برخی مشکلات در بخش مدیریت انسانی، انرژی و اقتصادی در ایران این است که برخی مدیران فکر لیبرالیست و غربی دارند. همچنین در فرانسه حدود صدهزار معترض در خیابان علیه نظام سرمایه‌داری تظاهرات می‌کنند و این اتفاق در مهد تمدن و آزادی افتاده است که نشان‌دهنده این است که مسیری که در پیش گرفته‌اند، بشریت را به انحطاط می‌کشاند.

وی خطاب به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی، عنوان کرد: ملت ما راه و چاه و همچنین راه اسلام و استکبار را می‌شناسد و تا ظهور امام زمان (عج) پشت ولایت فقیه است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار