اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از ممنوعیت نصب بنر و داربست تبلیغات از امروز(17 آذر) در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.
به گزارش ایسنا، امیر رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش نصب بنر و داربست تبلیغات در نقاط مختلف شهر توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: درسالهای اخیر در نصب بنر و داربست شاهد یک نوع چشم و همچشمی بودیم و بویژه این امر توسط هیات های مذهبی مشهود بود و متاسفانه برخی هیات‌ها این تصور را داشتند که هرچه بنر و داربست بیشتری در سطح شهر داشته باشند، نشان از شکوه هیات است.

رحیمی تصریح کرد: این شرایط موجب بدمنظر شدن سیمای شهر شده و علاوه بر این داربست های نصب شده که به نوعی تبلیغات بدون مجوز بودند خسارات جانی و مالی نیز به همراه داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در همین راستا ساماندهی نصب بنر و داربست تبلیغات در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گرفت و جلسات تخصصی در این زمینه برگزار شد.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به کمبود پایه های ثابت تبلیغات محیطی، در گام اول تصمیم به افزایش پایه های ثابت گرفته شد و هم اکنون حدود ۲۲۰پایه ثابت در سطح شهر نصب شده که برخی از آنها دو رو هستند. البته این تعداد بجز بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر است و به نظر می‌رسد این تعداد برای تبلیغات کافی باشد، زیرا قرار نیست در تمام سطح شهر پایه داربست و بنر تبلیغاتی داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: با افزایش فضاها برای تبلیغات محیطی، جلسات بسیاری با دستگاه ها و ارگانهایی مانند ارتش و سپاه گذاشته شد تا شرایط نصب بنر و داربست با آنها مطرح شود. همچنین با توجه به اینکه عمده تبلیغات مربوط به هیات های مذهبی است جلساتی با آنها گذاشته و قرار شد نماینده هیات ها هرهفته در محل شهرداری حضور داشته و هماهنگی نصب بنر و داربست با آنها انجام شود.

وی افزود: از این پس تبلیغات هیات ها بر روی پایه های تبلیغاتی ثابت شهرداری انجام خواهد شد و این کار با هماهنگی انجمن هیات های مذهبی صورت می پذیرد.

وی افزود: البته در مناسبت های ملی و مذهبی مهم مانند ایام محرم این شرایط قدری تعدیل خواهد شد، اما در آن زمان نیز نصب بنر و داربست با هماهنگی و نظارت شهرداری و انجمن هیات های مذهبی انجام می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح ممنوعیت نصب بنر و داربست تبلیغاتی از امروز(17 آذر) در سطح شهر گفت: تبلیغات از امروز در سطح شهر تنها با هماهنگی شهرداری انجام خواهد شد.

رحیمی افزود: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار