اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تاخیر پرداخت‌های سازمان‌های بیمه‌گر به سازمان انتقال خون در روند تامین خون برای بیماران در بیمارستان‌ها مشکل ایجاد می‌کند.
ایرج نظری با اشاره به روند ارائه خون به بیماران در بیمارستان‌ها اظهار کرد: در بیمارستان‌ها هیچ مبلغی بابت در اختیار قرار دادن خون به بیماران دریافت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی خون را از سازمان انتقال خون دریافت و در بیمارستان‌ها در اختیار بیماران قرار می‌دهد، تصریح کرد: سازمان انتقال خون بابت آماده‌سازی خون هزینه‌هایی دارد. این هزینه‌ها باید از جایی تأمین شود که سازمان‌های بیمه‌گر این هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در حال حاضر سازمان‌های بیمه‌گر این هزینه را به دانشگاه علوم پزشکی اهواز پرداخت نکرده‌اند و کار سازمان انتقال خون خوزستان نیز بابت این بدهی‌ها سخت شده است. 

نظری عنوان کرد: تأخیر سازمان‌های بیمه‌گر در پرداخت هزینه‌ها موجب شده است که دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تأخیر هزینه‌های سازمان انتقال خون خوزستان را پرداخت کند و در این زمینه مشکلاتی ایجاد شده است. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار