اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
رئیس اداره تعاون روستایی کارون:
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان کارون از توزیع بیش از 955 تن انواع نهاده‌های کشاورزی مورد نیاز کشاورزان جهت کشت پاییزه خبر داد.
عباس موسوی امین اظهار کرد: شرکت تعاون روستایی انقلاب شهرستان کارون از ابتدای فصل کشت پاییزه تا پایان فصل کشت موفق به تأمین و توزیع بیش از 955 تن و 498 کیلوگرم انواع نهاده‌های کشاورزی مورد نیاز کشاورزان شده است.

وی افزود: از ابتدای مهرماه تا پایان آبان ماه سال جاری با آغاز کشت پاییزه انواع نهاده‌های کشاورزی شامل 630 تن انواع گندم بذری، 498 کیلوگرم بذر کلزا و 325 تن انواع کود شیمیایی میان کشاورزان شهرستان کارون توزیع شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان کارون تصریح کرد: در طول دوره کشت پاییزه شبکه تعاون روستایی فعالانه و مستمر به رفع نیازهای کشاورزان و روستائیان در زمینه کشت پاییزه پرداخته و نیاز آن‌ها را تامین کرده است.

موسوی امین با بیان این‌که کشاورزان و دامداران در خوزستان در طول سال به کود، بذر، نهاده‌های دامی و سم نیاز دارند، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا کشاورزان در شهرستان کارون در این بخش‌ها کمبود و یا مشکلی نداشته باشند و نیاز آن‌ها به موقع تامین شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار