اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
جلسه مجمع مشورتی جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دفتر مدیر روابط عمومی این اداره کل برگزار شد.
طی نشستی با حضور عباس حیدری مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد سلطانی دستیار جوان مدیرکل و تنی چند از کارمندان جوان این اداره، مسائل مختلف حوزه جوانان و فرآیند تشکیل مجمع مشورتی جوانان بر اساس دستورالعمل استاندار محترم استان بررسی شد. 

در ابتدای این نشست، عباس حیدری مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اشاره به سابقه تشکیل مجمع مشورتی جوانان در این اداره کل از آمادگی واحد روابط عمومی جهت انتشار و انعکاس فعالیت‌های حوزه جوانان خبر داد. 

وی ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های جوانان در پیشبرد امور فرهنگی و هنری خواستار حضور فعال حوزه جوانان اداره کل در جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شد و تصریح کرد: علاقه‌مند هستم برنامه‌های مربوط به گرامیداشت پیروزی انقلاب توسط حوزه جوانان اداره کل تدوین، طراحی و اجرا شود. 

در ادامه این نشست، محمد سلطانی دستیار جوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن ابراز سپاس از همکاری و تعامل سازنده میان حوزه جوانان و روابط عمومی اداره کل خاطر نشان کرد: از زمان تصدی این سمت برنامه‌های مختلفی را با حمایت مدیرکل محترم و مجموعه اداره کل به ویژه معاونت فرهنگی و واحد روابط عمومی اداره کل، اجرایی کرده‌ایم. 

سلطانی، برگزاری جشن روز جوان در سطح اداره کل و شهرستان‌ها، تشکیل باشگاه‌های فرهنگی هنری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان، حضور فعال در برگزاری همایش توسعه استان با محوریت جوانان، تجلیل از پرسنل جوان اداره کل و تعامل خوب با دستگاه‌های فرهنگی استان را از فعالیت‌های حوزه جوانان برشمرد و تأکید کرد برای رسیدن به اهداف نهایی، راهی پیچیده و پر پیچ و خم در پیش داریم. 

دستیار جوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، بهره‌گیری از نیروی خلاق و توان اجرایی جوانان در راستای آسیب‌شناسی حوزه فرهنگ و هنر و پیشنهاد راهکار جهت پیشرفت فرهنگی و تدوین برنامه در راستای اجرای آفرینش‌های ماندگار فرهنگی و هنری را از اهداف تشکیل مجمع مشورتی برشمرد و تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل استاندار محترم، دستیار جوان مدیران دستگاه‌ها عضو شورای معاونان، شورای اداری و کمیته‌های تخصصی اداره کل محسوب شده که می‌توان از این ظرفیت برای پیشبرد مطلوب تر اهداف حوزه جوانان بهره برد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار