اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان:
رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: با توجه به وضع موجود انرژی بسیاری در بحث ايجاد اشتغال گذاشته می شود در صورتی که بايد از پايداری اشتغال در استان غافل نشويم.
شوشان: امید حاجتی ظهر امروز شنبه در شورای برنامه ریزی استان خوزستان عنوان کرد: آموزش عالي در مناطق مسكوني و تجمعات جمعيتي بايد بر اساس ضرورت صورت بگيرد. در طرح هاي توسعه اي برخي از شهرهاي كوچك استان مسئله آموزش عالي گنجانده شده در صورتي كه الويت هاي ديگري در این مناطق وجود دارد.

وی افزود: مديران استاني باید گزارش هاي عملكرد حوزه فعاليت خود را در شوراي برنامه ريزي به صورت مقايسه اي ارائه دهند. بي شك در صورتي كه بدانيم مشكلات استان در كدام مناطق متمركز شده اند، به راحتي مي توانيم توسعه استان را به آن سمت و سو ببريم.

 حاجتی اظهار کرد: در سال جاري يك تفاهم نامه ٢٠٠ ميليارد توماني با سازمان پايانه حمل و نقل جاده اي منعقد شد و در همین راستا به زودی يك اتفاق خوب در حوزه نگه داري و مديريت رفع نقاط حادثه خيز در استان انجام مي شود. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: حوزه اقتصادي بسيار گسترده است، با توجه به وضع موجود انرژي بسیاری در بحث ايجاد اشتغال گذاشته می شود در صورتی که بايد حواسمان باشد از پايداری وضعيت اشتغال در استان غافل نشويم.

وی تصریح کرد: به همين منظور براي بررسي وضعيت اشتغال در شركت هاي بزرگ و صنعتي بايد يك سر فصل مهم و حياتي ايجاد شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار