اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان:
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خوزستان گفت: ای کاش یک روز در فضای عمومی جامعه، سلبریتی های ما پژوهشگران باشند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی روز یکشنبه در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: ای کاش جوانان ما صف بگیرند تا از یک پژوهشگر امضا و یا با آنها سلفی بگیرند که در این صورت جامعه دچار پویش و تحول می شود.

وی افزود: پژوهشگر باید چهره ای باشد که جامعه به آن ببالد که خداوند ساز و کار استعداد، فهم بالا و قدرت تحلیل را به وی هدیه داده است.

حجت الاسلام شفیعی بیان کرد: باید قدر پژوهشگران را بدانیم و از آنها بخواهیم شوق و شورعلم و پژوهش را به جامعه تزریق کرده و شعله را در دل جوانان روشن کنند تا از دستاوردهای پژوهش بهره مند شویم.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خوزستان گفت:آنچه دغدغه اصلی ما است میل و شوق به مقوله پژوهش است و با بخشنامه و الزام به جایی نمی رسد و شاخص ها آینه تمام نمای این مقوله نیستند.

وی ادامه داد: نیاز امروز ما این است که باور کنیم پژوهش یک ضرورت است و باید به جامعه منتقل شود. 

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز گفت: پژوهش روح و زندگی علوم است ولی فرهنگ و ایمان به پژوهش باید تقویت شود و گاهی ظاهر پژوهش حفظ می شود اما عملکرد ما واقعی نیست.

محمد بدوی افزود: هدف پژوهش باید توجه به مشکلات مردم و نیازهای جامعه باشد و باری از دوش جامعه بردارد.

وی با اشاره به اینکه راه حل مشکلات جامعه در هر زمینه ای به ویژه در شرایط موجود پژوهش است ادامه داد: در زمینه هایی که اقتدار داریم مورد تحریم و تهدید قرار نمی گیریم و راهکار افزایش اقتدار، تولید علم و پژوهش است.

بدوی گفت: راه ایجاد دانشگاه های کارآفرین و برقراری ارتباط بین علم و کارآفرینی، پژوهش است.
در این آیین 56 نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی اهواز تقدیر شدند و چهار نفر به دبیرخانه ستاد هفته پژوهش کشور معرفی شدند.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار