اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸
معاون هماهنگ کننده نزاجا:
معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: ازدواج در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است ؛ اگرازدواج بر اساس معیارهای اسلامی باشد بی شک باعث صلح و آرامش و زدودن یاس و ناامیدی می شود.
امیر سرتیپ علی جهانشاهی روز یکشنبه در آیین پیوند آسمانی یکصد زوج نیروهای کادر ارتش در جنوب غرب در قالب طرح لبیک 21 ، در تالار مهر اهواز اظهار داشت: از سالهای گذشته در جهت ارتقای آمادگی رزمی نیروی زمینی و کارآمدی ارتش در جهت ارتقای معیشت کارکنان قدم های بزرگی برداشته شده که یکی از مهم ترین آن ها بحث معیشت است.

وی افزود: در حال حاضر 30 طرح لبیک یا امام خامنه ای توسط ارتش جمهوری اسلامی تدوین و در حال اجرا است که این طرح ها در جهت ارتقای آموزش، تقویت آمادگی جسمانی بوده که بیشترین این طرح ها در جهت ارتقای معیشت ، روحیه و انگیزه کارکنان است.

معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: نیروی انسانی یکی از مولفه های اصلی آمادگی رزمی است؛ اگر در این زمینه تقویت شویم در تمامی زمینه ها رشد کرده ایم.

وی تصریح کرد: یکی از این طرح های مهم که هفتمین مراسم در سطح قرارگاه های نیروی زمینی ارتش است، طرح پیوندهای آسمانی بوده که بیست و یکمین طرح لبیک یا امام خامنه ای است که در آن به فرزندان کادر و کادرهای مجرد برای برگزاری آیین ازدواج کمک می شود.

امیر سرتیپ جهانشاهی بیان کرد:همچنین برای حمایت از کارکنان نزاجا بیش از هفت هزار خانه سازمانی با هماهنگی با فرماندهی ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق محروم احداث می شود.

وی بیان کرد: درسایر حوزه ها نیز اقدامات خوبی در جهت ارتقای معیشت کارکنان بخصوص در حوزه مسکن صورت گرفته است.

معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: اگر زندگی و ازدواج با صفا ، لطف، همدلی و هماهنگی و اخوت باشد، بی شک باعث زدودن یاس و ناامیدی از زندگی می شود.

امیر سرتیپ جهانشاهی گفت: زندگی که با معیارهای اسلامی شروع شود، بهشت کوچکی است که در آن خوشی آرامش و محبت است .

وی اولین عامل سازگاری را اخلاق اسلامی برشمرد و گفت: رعایت اخلاق اسلامی یکی از بناهای اصلی زندگی ایرانی اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده نزاجا همچنین عفت و حیا را از دیگر بناهای اصلی سازگاری برشمرد و گفت: در زندگی اسلامی بدبینی باید از بین برود؛ در شرایط کنونی جامعه برخی ها به سمت ازدواج نمی روند اما آن ها آن گونه که باید به خدا امیدوار نیستند.

پیوند آسمانی یکصد زوج نیروهای کادر ارتش در جنوب غرب در قالب طرح لبیک 21 ، در تالار مهر اهواز برگزار شد و در پایان مراسم از جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و همچنین زوج های جوان تقدیر شد .

21 چهار قلم کالای اساسی در قالب طرح لبیک به زوج های جوان نزاجا از سوی فرماندهی نیروی ازتش و بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش اعطا شد .

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار