اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز:
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز گفت: مدیران شهری و دولتی باید روحیه مطالبه گری خود را در حوزه توسعه ناوگان حمل و نقل افزایش دهند. بسیاری از پروژه های این حوزه در این زمان به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده اند.
رحیم کعب عمیر در گفتگو با شوشان عنوان کرد: یکی از شاخص های مهم کشور های توسعه یافته ایمنی پایدار و اقتصادی در حوزه حمل و نقل است. در حال حاضر در مقیاس کشوری و استانی با این شاخصه فاصله بسیاری داریم.

ئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز افزود: شهر اهواز به عنوان مرکز اقتصادی تری استان کشور باید در حوزه حمل و نقل شهری جایگاه ویژه ای داشته باشد؛ اما متاسفانه در این زمان از وضعیت مناسبی در این خصوص برخوردار نیستیم.

وی تصریح کرد: مدیران شهری و دولتی باید روحیه مطالبه گری خود را در این بخش افزایش دهند. بسیاری از پروژه های این حوزه در این زمان به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده اند. 

کعب عمیر با اشاره به  ایمن نبودن جاده های استانی گفت: به منظور بهبود وضعیت فعلی راه های شهری و استانی در خوزستان به مدیران مطالبه گر نیاز داریم. در کل می توان گفت مدیران خوزستانی مطالبه گرهای خوبی نیستند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
دادرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
comment
0
0
comment آقا مطالبه گر باشي كه كلي بهت برچسب مي زنند تشنج ايجاد كردي و اين كارها از شما بعيد بود و نبايد اينجوري مي كردي و بابا بي خيال .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
comment
0
0
comment تو این وسط پس چیکاره ای
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار