اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
معاون سیاسی استاندار:
کارگروه‌هایی که مباحث فرهنگی را به صورت تخصصی دنبال و نتایج آن را در شورای فرهنگ عمومی بیان کند، باید تشکیل شود.
علی‌حسین حسین‌زاده در شورای فرهنگ عمومی استان که امروز، ۲۸ آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل اینکه دستگاه‌ها به صورت جداگانه به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازند، ما از مشکلات آن ها بی‌اطلاع هستیم و شورای فرهنگ عمومی فرصتی است تا از این فعالیت‌ها و مشکلات آگاه شویم.

وی بیان کرد: افرادی در سراسر استان خوزستان هستند که با وجود مشکلات اقتصادی همچنان به فعالیت فرهنگی خود ادامه می‌دهند و شورای فرهنگ عمومی فرصتی است تا با حضور در آن، مشکلاتشان را بیان کنند و ما هم با تصمیمات لازم، موانع پیش روی آن ها را برداریم.

حسین‌زاده تصریح کرد: از مدیرکل ارشاد خوزستان می‌خواهم در ذیل شورای فرهنگ عمومی کارگروه‌هایی را تشکیل داده و مباحث فرهنگی را به صورت تخصصی دنبال و نتایج آن را در شورای فرهنگ عمومی بیان کند تا براساس این نتایج با آمادگی کامل‌تری در شورا برای آن ها برنامه ریزی صورت گیرد. 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به فعالیت ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این ستاد ۵۰ هزار برنامه را به همین مناسبت در نظر گرفته است. انتظار می‌رود حوزه فرهنگی هم که در این زمینه مسئولیت سنگین‌تری بر عهده دارد، وارد عمل شده تا بتواند برنامه‌های مطلوب فرهنگی را به خوبی اجرا کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار