اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
شوشان - احمد سراج:

*۶۸ شروع فتنه های ده ساله* 
نظام  سلطه جهانی از انقلاب ۵۷ پس از  شکست تمامی دسیسه های گوناگونی که بر علیه ملت ایران داشته،همواره  یک نقطه  امیدواری را در دل پلیدشان دنبال میکردند؛ که همانا فقدان امام بود. از دیدگاه آنان انقلاب اسلامی با شخص امام آمده و با فقدان امام خواهد رفت. سال ۶۸ رسید و عمر پر برکت امام خوبیها به پایان خود رسید؛ ولکن ساعتی نگذشته بود که امیدشان به نا امیدی مبدل گشت و فصل جدیدی از تبلور آرمانهای امام به رهبری امامی دیگر شروع شد .

*۷۸ اولین نقشه براندازی ده ساله* 
یک دهه از فقدان امام گذشته و آرمانهای امام و خط انقلاب اسلامی با شدت ادامه دارد. عده ای از قطار ۵۷ پیاده شده اند ؛ ولی به مراتب بیشتر ، رویش های انقلاب  به صحنه آمده اند . نظام سلطه جهانی اولین نقشه براندازی  ده ساله را رونمایی می کند و به مدد مهره های داخلی ، پشتیبانی رسانه ای و تهاجم فرهنگی  ، با چند سوژه ای که  از قبل  برنامه ریزی کرده ؛کشور را به آشوب می کشد . آشوب زمینه ای برای براندازی نظام است . امام خطبه ای می خواند ؛ و امت به پا می خیزد و اولین فتنه  ده ساله شکست می خورد . دشمن ده سال دیگر را نشانه می رود .

 *انتخابات ۸۸  بهانه دومین  ده ساله براندازی* 
  همراهی تعدادی از عناصر داخلی با آشوب ۷۸   ؛  روزنه امیدی برای دشمن در برنامه ریزی  ده ساله ای دیگر بود . بهانه انتخابات ۸۸ و هدف براندازی نظام مقتدر اسلامی بود .  فتنه بزرگی در پیش بود که جز با بصیرت ؛ راه  گریزی نداشت . عده ای از خواص انقلاب  گرفتار  شدند .اعتماد مردم به  رکن مردم سالاری نظام اسلامی پس از یک حضور حداکثری  نشانه رفته بود. زمان به پیش می رفت و همچنان فتنه عمیق تر میشد . امام  خطبه ای خواند وصف متحد امت به یکباره در مقابل فتنه گران شکل می گیرد . بصیرت رمز شکست فتنه ۸۸ بود. ولکن دشمن و در راس آنها آمریکا با تکیه بر نگاه لیبرالی و غیر انقلابی عده ای از نفوذی ها در دستگاههای اجرایی و  تصمیم ساز نظام اسلامی  و همچنین ترویج سبک زندگی غربی در بین آحاد جامعه ، می خواهد پس از دو نقشه ده ساله یک بار دیگر تیری رها کند. 

*حواسمان جمع باشد ۹۸ در پیش است* 

در هر یک از نقشه های ده ساله ،نظام سلطه جهانی به مدد جنجال رسانه ای  روزهای پر التهاب و آشوبی را برای ملت ایران رقم زدند و هر بار عناصر داخلی آنها با پوششی خیر خواهانه به کسب امتیاز های بزرگ در قالب ایجاد تعهدات بین المللی برای ایران اسلامی پرداختند و در مقابل بدنبال کاهش توان داخلی نظام اسلامی در عرصه های به ویژه علمی و اقتصادی بودند تا شاید بخشی از شکست نقشه های ده ساله جبران شود . نتیجه کار این عناصر خود فروخته و لیبرالی ؛ ایجاد فشار اقتصادی مضاعف به آحاد ملت ایران به ویژه قشر مستضعف شد . ایجاد موانع در شکل گیری اقتصاد مقاومتی و توان داخلی  از جمله همراهی عناصر غربزده بود . اکنون در سال ۹۷ کشور روزهای پر از التهاب را در عرصه اقتصادی سپری می کند .در سالی که تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توان داخلی راه برون رفت از معضلات اقتصادی است دشمن و عناصر داخلیش  فعالیتشان را صد چندان نموده اند . اما به تاکید امام امت احتمالا نقشه اصلی مربوط به  سال ۹۸ است و باید حواسمان جمع باشد در هر لباس و در هر کجا که هستیم *حواسمان جمع باشد*
برچسب ها: احمد سراج ، شوشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار