اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اگر روند توزیع مرغ منجمد در بازار استان ادامه‌دار و به صورت گسترده باشد، قطعا شاهد تعدیل قیمت مرغ خواهیم بود.
عزت الله صادقی با اشاره به قیمت مرغ در بازار استان اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار حدود 13 هزار تومان است که این قیمت برای مصرف کننده با توجه به شرایط اقتصادی کشور بالا است.

وی با اشاره به توزیع مرغ منجمد در بازار توسط شرکت پشتیبانی امور دام، افزود: توزیع مرغ توسط این شرکت در سراسر استان آغاز شده و اگر روند توزیع ادامه‌دار و به صورت گسترده باشد، قطعا شاهد تعدیل قیمت مرغ در بازار خواهیم بود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش قیمت مرغ کشتار روز آن است که هزینه‌های تولید مرغداران روزانه در حال افزایش است و این مساله بر روی افزایش قیمت مرغ کشتار روز اثرگذار است.

صادقی ادامه داد: مسایلی که در بحث حمل و نقل و همچنین بیمه کارگران مرغداری‌ها وجود دارد یکی از عواملی است که باعث شده تا قیمت مرغ در بازار افزایش پیدا کند. همچنین مرغداران باید یکسری از کالاهای مورد نیاز خود را از بازار خریداری کنند اما آن کالاها افزایش قیمت داشته‌اند و این موضوع باعث می شود تا هزینه تولید بالا رود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسایلی که در بحث گرانی قیمت مرغ در بازار موثر است، بحث نظارت بر بازار و قیمت ها است. در این زمینه با توجه به کمبود نیروی انسانی که در زمینه نظارت ها وجود دارد، امکان آنکه به طور کامل بر قیمت ها نظارت شود، وجود ندارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار